همدان؛

ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به جشنواره مهر بیکران همدان

مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان از ارسال بیش از یک هزار و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره مهر بیکران همدان خبر داد.

ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به جشنواره مهر بیکران همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی فیض منش  با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌دنبال ارتقای فرهنگ عمومی به ویژه در محلات است، افزود: این جشنواره با هدف گسترش فرهنگ مهدوی، گسترش معرفت در جوانان مساجد در حوزه مهدویت و ایجاد پیوند قلبی جوانان با امام زمان‌(عج) برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اتمام زمان برگزاری جشنواره مهر بیکران در دو بخش دل نوشته و خوشنویسی  بیش از یک هزار و 500 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

فیض منش با اشاره به اینکه  چهارمین جشنواره مهر بیکران از نهم ربیع الاول تا نیمه شعبان – (3 خرداد) امسال  تا (18 دی) 95 برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این دوره از جشنواره با همکاری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشورو دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با محویت زیارت آل یاسین برگزار خواهد شد.

مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با بیان اینکه مسابقه خوشنویسی از عبارت زیارت آل یاسین و مسابقه اینترنتی مفاهیم زیارت آل یاسین از بخش های جشنواره است، اضافه کرد: رشته های مسابقه خوشنویسی شامل نستعلیق، شکسته نستعلیق ، نسخ و ثلث است.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار