همدان؛

افتتاح چهارمین کلینیک مددکاری کشور در همدان

مسئول مددکاری بنیاد شهید همدان از افتتاح چهارمین کلینیک مددکاری کشور در همدان خبر داد و گفت: افتتاح این کلینیک در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

افتتاح چهارمین کلینیک مددکاری کشور در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ زهرا اسدی اظهار داشت: مأموریت اصلی این کلینیک حمایت و قادرسازی خانواده‌هایی است که با مشکلات فرهنگی، اقتصادی و غیره دست و پنجه نرم می‌کنند.

اسدی بیان کرد: هدف از افتتاح این کلینیک تقویت و سازماندهی حرفه‌ای در راستای پیشگیری، مداخله و توانمندسازی جامعه هدف، ایجاد زمینه مداخله به موقع و حرفه‌ای در بحران، افزایش احساس امنیت روانی، رشد اجتماعی و توسعه مهارت‌های زندگی است.

وی افزود: این کلینیک در بنیاد شهید شهرستان قسمت مددکاری با 10 اتاق واقع شده که در آن یک روانشناس بالینی در مقطع ارشد، 4 مددکار، مدیر کلینیک و مسئول پذیرش فعالیت می‌کنند.

اسدی عنوان کرد: این کلینیک در ابتدا به صورت آزمایشی در دو استان افتتاح شد و بعد از موفقیت آمیز بودن طرح اکنون همدان چهارمین استان کشور است که این کلینیک را راه‌اندازی می‌کند.

وی تصریح کرد: جامعه هدف این کلینیک والدین، همسران، فرزندان شاهد، ایثارگر، جانبازان و آزادگان هستند که در این کلینیک خدمات مشاوره‌ای برای مشکلات روانی، فردی، اجتماعی، اقتصادی و یا حتی قضایی ارائه می‌شود، ضمن اینکه در رابطه با مشکلات آنها هم که به سایر حوزه‌های بنیاد شهید مربوط باشد راهکارهایی داده می‌شود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.