مشهد؛

برگزاری نخستین کنفرانس ملی تحول و نوآوری سازمانی

نخستین کنفرانس ملی تحول و نوآوری سازمانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در مشهد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر سیاستگذاری این کنفرانس با اشاره به اینکه کنفرانس روزهای ششم و هفتم بهمن ماه برگزار می شودگفت: دکتر محمد شریعت مداری معاون اجرایی رییس جمهور و دکتر داود دانش جعفری مشاور عالی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از میهمانان ویژه کنفرانس مزبور هستند.

محسن صادق پور با بیان اینکه این همایش به منظور عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و لزوم تحول و نوآوری سازمانی در این زمینه برگزار می شود، افزود: ۴۰۵ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که از این تعداد ۱۳۰ مقاله مربوط به حوزه سلامت و ۲۷۵ مقاله مربوط به حوزه عمومی است.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از استادان و دانشجویان از سراسر کشور با همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه اسلامی واحد مشهد برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در مدت ۲ روز برگزاری این همایش ۲۰۰ مقاله در قالب سخنرانی و پوستر ارائه می گردد که ۹۰مقاله آن مربوط به حوزه سلامت است.

دبیر علمی این کنفرانس هم گفت: در طول برگزاری همایش مزبور چهار کارگاه آموزشی با عنوان های کارآفرینی اینترنتی، برنامه ریزی نیروی انسانی با روش وایزن (WISN)، مدیریت بحران با تلفات انبوه و کارگاه جایگاه حقوق سلامت در اقتصاد مقاومتی برپا خواهد شد.

غلامعباس شکاری تصریح کرد: در این مدت ۲ میزگرد به نام های پزشک خانواده، سطح بندی خدمات و نظام ارجاع و همچنین میزگرد تحول و نوآوری و اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.

وی مهمترین محورهای همایش مزبور را شامل ارتقای بهره وری با استفاده از ظرفیت ها و مشارکت بخش خصوصی، ارتقای تاب آوری سازمانی از طریق چابک سازی ساختار منابع انسانی، بهبود مستمر فرآیندهای انجام کار، توسعه کار آفرینی در بسترهای آموزشی، توسعه گردشگری و بازاریابی خدمات، جیره بندی در نظام سلامت و صیانت از حقوق شهروندی عنوان کرد.

دبیر علمی این کنفرانس با اشاره به سطوح پیاده سازی برنامه های اقتصاد مقاومتی افزود: سطح اول شامل مطالعه در حوزه اقتصاد مقاومتی و تشخیص نقاط ضعف، مرحله دوم شامل ارائه راهکارها، مدیریت مشکلات موجود و کاهش نقاط ضعف و مرحله سوم نیز شامل نوآوری و تحول است.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.