بیرجند؛

کرسی نمایندگی،جایگاهی حساس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: کرسی و تریبون نمایندگی جایگاه بسیار حساس و سنگینی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛نقوی‌حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در عصری که دشمن برای ملت ایران چنگ و دندان تیز کرده است و از همه ابزار و امکانات خود استفاده می کند تا در مقابل این حرکت اسلامی مانع ایجاد کند،نقش خود را به عنوان نماینده مردم باید به خوبی ایفا کنیم.

وی افزود: دشمن از ابزارهای اقتصادی، سیاسی، نظامی و دیپلماسی استفاده می‌کند تا مردم انقلاب اسلامی را زمین‌گیر کند و در این شرایط که در داخل کشور مردم با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند،وظیفه نمایندگان مجلس سنگین تر می شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خوشبختانه هوش و ذکاوت ملت ایران و منابع طبیعی ظرفیت خوبی است که اگر در کنار تدابیر مقام معظم رهبری به‌کار گرفته شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

نقوی حسنی با بیان اینکه بنا به تعابیر مقام معظم رهبری مشکلات کشور در ژنو حل نمی‌شود، افزود: اگر اقتصاد مقاومتی محور فعالیت‌ها قرار گیرد و به ظرفیت‌های داخلی اعتقاد داشته باشیم و منتظر نباشیم دشمن ما را توسعه دهد، خواهیم توانست بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

وی ‌‌با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دشمنان قسم خورده دارد، گفت: در این 37 سال دشمنی‌های دشمن تغییری نکرده و حتی شدت هم یافته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه این دشمنی‌ها در برهه‌های گوناگون فقط با نوع تاکتیک‌های دشمن تغییر می‌کند، افزود: دشمن در گذشته گروهک‌های تروریستی و نفاق را از آستین خود درمی‌آورد و امروز نیز با تحریم و پروژه نفوذ وارد شده است.

وی گفت: ملت ایران باید در انتخاب‌های خود به‌گونه‌ای تصمیم‌گیری کند که به حرکت پرشتاب و خیره‌کننده انقلاب اسلامی در جهان کمک کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.