کشف 95 هزار نخ سيگار قاچاق در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف محموله سيگار قاچاق به ارزش 190 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ "بهروز سرتيپ نيا گفت: مأموران پليس آگاهي اداره مبارزه با قاچاق کالا با همکاري مأموران اداره مبارزه با کالاي قاچاق استان حين گشت زني در محور حميل- اسلام آبادغرب يه يك دستگاه سمند که با سرعتي حادثه ساز در حال حرکت بود، مشکوک شده و دستور توقف صادر کردند اما راننده بدون توجه به ايست مأموران، سرعت خود را افزايش داد.
وي افزود: عوامل انتظامي با توجه به تردد خودروهاي ديگر در مسير، ضمن تأمين امنيت آنها، با اقدامي منطقي و سريع راه فرار را براي متهمان مسدود کردند و پس از مدتي تعقيب و گريز موفق به توقيف خودرو شدند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: مأموران در بررسي خودروي متهمان تعداد 95 هزار نخ سيگار قاچاق کشف و خودرو را توقيف و به همراه دو متهم به يگان انتظامي انتقال دادند.
سرهنگ سرتيپ نيا با اشاره به اينکه طبق نظر کارشناسان ارزش اين محموله بيش 190 ميليون ريال برآورد شده است، گفت: در اين راستا دو نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب در پايان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذيري به اقتصاد کشور مي زند که در اين خصوص نيروي انتظامي با قاطعيت و طبق قوانين با قاچاق کالا مقابله مي کند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.