دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد؛

دفاتر توسعه آموزش پزشکی EDO مسیر اصلی ارتقای کیفیت

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی درباره دفاتر توسعه آموزش پزشکی EDO بعنوان مسیر اصلی ارتقای کیفیت دانشگاه توضیح داد.

علی ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به راه اندازی دفاتر توسعه آموزش پزشکی EDO گفت: این دفاتر در دانشگاهها بعنوان مراکز توانمندسازی و ارزشیابی اعضای هیات علمی و درواقع مرکز ارزشیابی دانشجو و کارکنان بر هیات علمی است.

وی با بیان اینکه این دفاتر در دانشکده های پرستاری مثل نجف آباد تمام اعضای هیات علمی را ارزشیابی کرده است، ادامه داد: اینگونه توانستیم افراد مختلف هیات علمی را برای ارتقا یا حتی اخطاردهی مشخص کنیم البته باید در این راه به دانشجویان هم بیش از پیش، ارزیابی و بررسی استادان خودشان را آموزش دهیم.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به جایگاه و نقش دفاتر EDO در دانشگاه‌ها بخصوص واحد نجف آباد اظهار داشت: این دفاتر مسیر اصلی ارتقای کیفیت هستند و دانشگاه آزاد نجف آباد توانسته ضمن بهره گیری مناسب از آنها، برنامه‌های ابلاغی سازمان مرکزی دانشگاه را به نحو احسن اجرا کند.

وی بیان کرد: با راه اندازی دفاتر EDO دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد آنقدر شهامت پیدا کردند که استادان را ارزیابی کنند و این کار نوآوری های بسیاری را ایجاد کرد.

ابطحی با اشاره به جلسات برگزار شده با حضور حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به نوآوری هایی که این دفاتر ایجاد کردند رییس دانشگاه خواستار بومی کردن آنها در رشته های غیرپزشکی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار