تاخیر 6 پرواز فرودگاه زاهدان

با توجه به شرایط نامساعد جوی، مه گرفتگی و دید کم، 6 پرواز از فرودگاه بین المللی زاهدان با تاخیر انجام می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، حمیدرضا پارسا روز مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت:2 پرواز شرکت تابان در مسیرهای مشهد - زاهدان - مشهد و تهران - زاهدان - تهران باید به ترتیب ساعت هشت و 8:30 امروز وارد فرودگاه بین المللی زاهدان می شدند و ساعت 9 و 9:30 دقیقه این فرودگاه را ترک می کردند که به دلیل شرایط جوی در زاهدان هنوز پرواز از مشهد و تهران انجام نشده است.

وی ادامه داد: همچنین امروز برنامه های پرواز هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران - زاهدان - چابهار ساعت 8:35 ورود و 9:20 خروج، هواپیمایی آسمان در مسیر تهران - زاهدان - مشهد
ساعت 8:45 ورود و 9:50 خروج، هواپیمایی ایران ایر در مسیر چابهار - زاهدان - تهران
ساعت 12:15 ورود و 13 خروج و همچنین هواپیمایی آسمان در مسیر مشهد - زاهدان - تهران ساعت 14:10 ورود و 15:15 خروج از فرودگاه زاهدان با تاخیر انجام می شود.

وی گفت: سایر پروازهای فرودگاه زاهدان بر اساس برنامه انجام می شود.

هر هفته بیش از 80 پرواز داخلی از فرودگاه زاهدان به نقاط مختلف کشور و تعدادی پرواز در مسیرهای بین المللی از جمله بغداد، دبی و نجف انجام می شود.

به گفته کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان، بارندگی شدید از دیروز در نقاط مختلف جنوب استان از سواحل تا شهرستان خاش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مرتضی فرجی افزود: بارندگی در نواحی مرکزی و شمالی سیستان و بلوچستان متوسط است.

ریزش باران در جنوب سیستان و بلوچستان سبب طغیان رودخانه های فصلی و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق شده و ضمن بستن برخی راههای ارتباطی خساراتی نیز به اماکن مسکونی و زیرساخت ها وارد کرده است. 

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.