دبیر در سیصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر خبر داد

حادثه پلاسکو برای همه دستگاه‌‌ها و مسئولان یک تهدید بود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: حادثه سنگین پلاسکو برای همه دستگاه‌ها و مسئولان یک تهدید بود اما می‌توانیم این تهدید را به یک فرصت تبدیل کنیم.

حادثه پلاسکو برای همه دستگاه‌‌ها و مسئولان یک تهدید بودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به حادثه سنگین پلاسکو اظهار داشت: حادثه پلاسکو بر ای همه ما یک تهدید بود اما بدون شک می‌توانیم این تهدید را به یک فرصت تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سال 91، آتش‌نشانی 125 میلیارد به این سازمان اختصاص داده بود، افزود: این قرار در سال 95 به 535 میلیارد تومان افزایش داد .

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بودجه آتش‌نشانی در سه ردیف برای خرید تجهیزات از بودجه 2 درصدی و همچنین خرید تجهیزات به صورت کامل و حقوق و دستمزد مشخص شده است.

دبیر با تأکید بر اینکه شهرداری تهران برای بودجه سال 96 پیشنهاد بودجه 615 میلیارد تومانی را به شورا ارائه کرده است، گفت: درخواست دارم 2 درصدی که مردم به خزانه شهرداری پول واریز می‌کنند را به حساب سازمان آتش‌نشانی واریز کنند تا در این بخش بتوانیم این پول را برای خرید تجهیزات هزینه کنیم.

وی یادآور شد: با توجه به وقوع این حادثه برای ساختمان پلاسکو، همه دستگاه‌ها باید برای افزایش ایمنی شهر به صورت انقلابی فعالیت کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار