کرمانشاه؛

باید برای آینده شهری کرمانشاه برنامه ریزی شود

در سالیان گذشته در حوزه مسایل شهری اشتباهات فراوانی رخ داده و این موضوع مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ استاندار کرمانشاه گفت: در سالیان گذشته در حوزه مسایل شهری اشتباهات فراوانی رخ داده و این موضوع مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است.

اسداله رازانی در نشست مشترک با یک هیئت سرمایه گذاری، حوزه شهری را یکی از عرصه های بسیار حساس مدیریتی توصیف کرد و گفت:شهر کرمانشاه طی سالیان گذشته به تناوب دچار رها شدگی هایی بوده که حاصل آن پدیدآمدن یک شهر بدقواره است که شرایط زندگی را برای مردم دشوار کرده است.

وی افزود: در پیش گرفتن چشم اندازهای کوتاه مدت در زمینه برنامه ریزی، آینده شهرها را با خطر جدی مواجه کرده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه امروزه موضوع آلودگی هوا یکی از دغدغه های جدی کلانشهر تهران است، گفت: متأسفانه کلانشهر کرمانشاه نیز در معرض چنین آلودگی های نگران کننده ای قرار دارد و نمی توان در مقابل این تهدیدهای زیست محیطی که سلامت شهروندان را به خطر می اندازند، بی تفاوت بود.

رازانی افزود: متاسفانه بافت فرسوده شهر وضعیت نامناسبی دارد که این حاصل تصمیمات غلط سالیان گذشته است. در داخل شهر ساختمان ها و بناهای متعددی وجود دارند که توسط سازمان ها و مجموعه های مختلف نیمه کاره رها شده اند.

وی ادامه داد: همچنین برخی شهرک سازی های صورت گرفته در اطراف شهر غیراصولی و غیرکارشناسی بوده و معضلات ترافیکی بسیاری را پدید آورده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار