سجادی در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان:

لیست 21 نفره جبهه پیروان برای انتخابات شورای شهر بسته شد/معرفی اسامی به ائتلاف تا چند روز آینده

سخنگوی جبهه پیروان گفت: جبهه پیروان به 21 نفر نهایی برای انتخابات شورای شهر رسیده و آماده معرفی آنان به ائتلاف اصولگرایان است.

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با فعالیت‌های حزب متبوعش برای انتخابات شورای شهر اظهار داشت: احزاب و تشکل‌های عضو جبهه پیروان حدود 600 نفر را برای انتخابات شورای شهر معرفی کرده بودند که ما این افراد را در ستاد انتخابات جبهه‌ پیروان به ریاست اسدالله بادامچیان بررسی کردیم. 

وی با اشاره به اینکه در ستاد انتخابات جبهه پیروان پس از ارزیابی گزینه‌ها به 40 نفر برای انتخابات شورای شهر رسیدیم، ادامه داد: اسامی این 40 نفر را نیز به دبیران کل احزاب و تشکل‌ها ارائه دادیم و آنها نیز به 21 نفر رسیدند.

سجادی با بیان اینکه جبهه پیروان به 21 نفر نهایی برای انتخابات شورای شهر رسیده و آماده معرفی آنان به سایر اصولگرایان است، تصریح کرد: مسلما دیگر اصولگرایان نیز برای انتخابات شورای شهر تهران کاندیدا دارند و ما در نهایت به 21 نفر و به یک فهرست واحد خواهیم رسید. 

سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به اینکه قرار است کاندیدای مورد نظر جبهه پیروان برای شورای شهر به ائتلاف اصولگرایان معرفی شود، خاطر نشان کرد: جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان پنجشنبه این هفته تشکیل می‌شود و احتمالا در این جلسه اسامی مورد نظر خود را به ائتلاف معرفی کنیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار