هندبال بانوان به دنبال تکرار تاریخ یا ناکامی ؟

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان قرار است تا در اسفند سال جاری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی کره جنوبی شود .

تیم ملی هندبال بانوان به دنبال تکرار تاریخ یا ناکامی ؟به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شانزدهمین دوره رقابت ها قهرمانی هندبال بانوان آسیا به میزبانی کره جنوبی 23 تا 29 اسفند سال جاری برگزار می شود .

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در حالی عازم این رقابت ها می شود که شرایط این روز های هندبال ایران جالب نیست .

فدراسیون مدتی است که بدون رئیس اداره می شود و سرپرست موقت عهده دار امور است . شاید به همین دلیل است که از تیم های ملی خبری نیست.

 هندبال ایران با وجود بازیکنان بسیار خوب در بخش آقایان و بانوان باید شرایط خوبی را داشته باشد، اما متاسفانه به هیچ عنوان این گونه نیست .

تیم ملی ایران با تیم های چین، کره جنوبی و مالدیو هم گروه است . بهترین عنوان تیم ملی هندبال بانوان ایران در پانزده دوره گذشته بهتر از عنوان ششمی سال 2015 نبوده است ، این درحالی است که کره جنوبی با 12 عنوان قهرمانی پر افتخار ترین تیم قاره کهن است .

 در همین خصوص فرامرز می آبادی دبیر فدراسیون هندبال گفت : قطعا کار بدون مشکل اصلا کار نیست . مطمئن باشید که همواره مشکلات ، نارسایی ها و کمبود هایی وجود داشته که فدراسیون تلاش کرده آن ها را به بهترین نحو ممکن برطرف کند . ابتدا قرار بود مسابقات قهرمانی آسیا در آذر ماه برگزار شود . به همین دلیل اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان از مرداد ماه آغاز شد  اما هیچ بازی دوستانه ای انجام نداد. با تعویق 2 ماهه مسابقات نیز بازهم مسئولان نتوانستند زمینه لازم را برای انجام دیدار های تدارکاتی  فراهم کنند.
اما برگزاری 8 اردوی آماده سازی در شهر های مختلف کشور  توانسته آن ها را به حداقل آمادگی برای این رقابت های سنگین برساند . 

 دبیر فدراسیون هندبال در ادامه و در مورد حریفان آسیایی عنوان کرد : تیم های قدرتمندی در شرق آسیا حضور دارند که به مراتب از شرایط  فیزیکی بهتری برخوردارند .البته به این معنا نیست که ما نمی توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم .
وی ادامه داد : ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم به مانند یک تیم به خوبی عمل کنیم و بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم . 

 مرضیه یوسف سرمربی تیم ملی نیز در ادامه گفت : خوشبختانه همه چیز خوب است . اگر چه شرایط فدراسیون هندبال کمی خاص شده و این روز ها منتظر برگزاری انتخابات هستیم اما به هر صورت در این مدت سرپرست موقت زحمت های زیادی برای تیم ملی کشیده است. 

پیش از این قرار بود با دو تیم در ایران بازی دوستانه داشته باشیم که امکان آن فراهم نشد پس از آن ما رایزنی هایی با جمهوری آذربایجان داشته ایم و قرار شده تا در صورت امکان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا بازی دوستانه برگزار کنیم .




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار