اردبیل؛

اجرای طرح زیباسازی شهر اردبیل

شهردار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در حال حاضر طرح زیباسازی شهر اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در جلسه شورای سیاست‌گذاری منطقه نمونه گردشگری شورابیل در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در حال حاضر طرح زیباسازی شهر اردبیل در دستور کار قرار داده شده تا بتوانیم از این طریق به وظایف خود در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام برداریم.

وی افزود: بسیاری از طرح‌های پیش‌بینی شده امسال به نحو مطلوب در این مجموعه به اجرا درآمده است و تعداد معدودی که در حال اجرا هستند که با پیگیری‌های ویژه به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید و ما تمام تلاش خود را در راستای تحقق این موضوع به کار می‌بریم.

شهردار اردبیل تصریح کرد: طرح جامع منطقه نمونه گردشگری شورابیل از سوی شورای عالی شهرسازی و کمیسیون ماده 5 استانداری به تصویب رسیده است و همه طرح‌های در دست اجرا در این مجموعه نیز در قالب این طرح جامع انجام خواهند شد که تمامی تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است.

لطف‌اللهیان بیان کرد: از جمله اقداماتی که‌ هم‌اکنون در دست اقدام است می‌توان به کاشت انبوه درخت برای افزایش چشم‌انداز سبز در رینگ دور دریاچه شورابیل و توسعه طرح‌های نورپردازی در نقاط پیرامون دریاچه شورابیل اشاره کرد که برای تسهیل رفت و آمد افراد در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: همه عملیات عمرانی مربوط به اجرای ورودی جدید شورابیل از سمت موزه دفاع مقدس تا خرداد ماه سال آینده و قبل از آغاز ورود گردشگران تابستانی به پایان می‌رسد که امیدواریم بتوانیم با انجام اقدامات لازم و اساسی مطالبات و خواسته‌های مردم را فراهم ;نیم.

شهردار اردبیل افزود: کار ساحل بندی دریاچه شورابیل در نقاط باقی مانده این دریاچه ادامه می یابد و در اسرع وقت نسبت به تعمیر و بازسازی قسمت‌های آسیب دیده نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی موجود اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.