به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور؛

تشکیل جلسه کارگروه ویژه؛ بررسی چگونگی حمایت از خانواده آتش نشانان و واحدهای صنفی آسیب دیده


کارگروه ویژه برای بررسی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو بنا بر تصمیم هیات وزیران و ابلاغ معاون اول رییس جمهور به ریاست محمد شریعتمداری تشکیل شد.


تشکیل جلسه کارگروه ویژه؛ بررسی چگونگی حمایت از خانواده آتش نشانان و واحدهای صنفی آسیب دیدهبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کانال تلگرامی معاون اجرایی رییس جمهوری؛ کارگروه ویژه برای بررسی حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو بنا بر تصمیم هیات وزیران و ابلاغ معاون اول رییس جمهوری به ریاست محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری تشکیل شد.

وزرای کار، تعاون و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، دادگستری، رییس کل بانک مرکزی، رییس بنیاد مستضعفان، رییس سازمان تامین اجتماعی، معاون حقوقی رییس جمهوری، رییس اتاق اصناف ایران، معاون عمرانی وزیر کشور، معاون شهردار تهران و مدیران عامل برخی از بانک ها در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه اقداماتی که باید برای تسریع در ساماندهی واحدهای صنفی این مجموعه و استقرار آنها در محلی جدید توسط دستگاه های ذیربط انجام شود، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین چگونگی و نوع حمایت های دولت در راستای راه اندازی مجدد واحد های صنفی آسیب دیده و بررسی و تمهید مقدماتی برای تعیین تکلیف بدهی های احتمالی این واحدها به سیستم بانکی، نظام تامین اجتماعی و مالیاتی کشور و نیز چگونگی حمایت از خانواده های آتش نشانان قهرمانی که در این حادثه دچار آسیب شدند، از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیشنهادات این جلسه که کلیات آن در دولت به تصویب رسیده است، برای بررسی و در صورت لزوم تصویب نهایی به دبیرخانه هیات وزیران ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار