کرمانشاه؛

تمدید مهلت بخشودگی جرائم

کارفرمایانی که تا پایان اسفند برای پرداخت بدهی خود به تامین اجتماعی مراجعه کنند، از بخشودگی جرائم برخوردار خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کارفرمایانی که تا پایان اسفند برای پرداخت بدهی خود به تامین اجتماعی مراجعه کنند، از بخشودگی جرائم برخوردار خواهند شد.

کیومرث فلاحی با بیان اینکه بار قبل در تیر ماه بخشودگی جرائم تا 26 شهریور اعلام شد، افزود: بخشودگی قبلی صرفا برای کارگاه‌های تولیدی، صنعتی و معدنی بود که از حوادث غیرمترقبه، بحران‌های اقتصادی، تحریم و ... آسیب دیده بودند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از بخشودگی قبلی استقبال چندانی صورت نگرفت و فقط در استان کرمانشاه 480 کارگاه استقبال کردند، یادآوری کرد: در مصوبه جدید که از 18 دی ماه ابلاغ شده، بخشودگی جرائم تا پایان اسفند تمدید شده است.

به گفته این مسئول، در این مرحله تمام واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی، پیمانکاران و حتی ادارات دولتی نیز مشمول بخشودگی خواهند شد.چنانچه کارفرمایان بدهکار تمام بدهی خود را نقدی پرداخت کنند، از بخشودگی 100 درصدی جرایم برخوردار می‌شوند و پرداخت بدهی تا 36 ماه هم قابل تقسیط است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد، در بخشودگی این مرحله، حدود دو هزار کارفرما و یا کارگاه مراجعه داشته باشند.

فلاحی از بدهی 100 میلیارد تومانی کارفرمایان به تامین اجتماعی استان خبر داد و تاکید کرد: از این رقم 40 میلیارد تومان آن جریمه است که می‌تواند مشمول بخشودگی شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار