تندگویان مطرح کرد؛

راه اندازی پایگاهی برای تغییر شهید آتش نشان خدمت به شهید ایثارگر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پایگاهی راه اندازی کرده ایم و از تمام فرزندان شهید سراسر کشور درخواست کردیم که طی نامه‌ای، شهدای آتش‌نشانان از شهید خدمت به شهید ایثارگر تغییر پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد مهدی تندگویان نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران پس از تسلیت به خانواده داغدار فاجعه بزرگ پلاسکو، اظهار داشت: پایگاهی راه اندازی کرده ایم و از تمام فرزندان شهید سراسر کشور درخواست کردیم که طی نامه‌ای، شهدای آتش‌نشانان از شهید خدمت به شهید ایثارگر تغییر پیدا کنند.

 وی افزود: تاکنون ۲۰ هزار نفر از فرزندان شهید ایثارگر سراسر کشور این درخواست را امضا کرده‌اند تا شهدای آتش‌نشان نیز از همه تسهیلات بنیاد شهید بهره‌مند شوند.

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: همچنین در خصوص این موضوع مکاتبه‌ای با رئیس مجلس شورای اسلامی انجام داده ایم.

تندگویان با اشاره به سامانه جامع مصوبات شورای اسلامی شهر تهران، افزود: مطابقت یا مغایرت مصوبات شورای اسلامی شهر تهران با قوانین، باید به تولید مصوبه‌ای جدید منجر شود.

وی تصریح کرد: اگر مصوبه‌ای در یک موضوع خاص با مصوبات پیشین و یا قوانین مغایرت دارد، باید توسط این سامانه پایش و نهایتا منجر به بررسی برای یک مصوبه جدید شود.

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وحدت رویه مصوبات شهری و قوانین شهری یکی از نیازهای اساسی شورای شهر اسلامی تهران است، گفت: این سامانه باید به عنوان یک مأموریت برای سامانه جامع مصوبات شورا تعریف شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار