شیراز؛

آغازپیش فروش اینترنتی بلیت فیلم فجر در شیراز

پیش فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم فجر شیراز از پنجشنبه 7 بهمن ماه آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی رنجبر معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه شانزدهمین جشنواره استانی فیلم فجر فارس از 14 بهمن با نمایش 22 عنوان فیلم آغاز می شود، گفت: بازه زمانی پیش‌فروش بلیت‌ها در شیراز نیز متعاقب با سایر شهرستان ها از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۷ بهمن ماه آغاز می شود.

رنجبر افزود: علاقمندان امسال می‌توانند بلیت‌های خریداری شده خود را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده نمایند، اما برای دیدن فیلم‌ها همراه داشتن بلیت کاغذی الزامی است.

وی ادامه داد: از آنجا که سامانه تهیه بلیت به صورت کشوری است و همزمان از تمام استان ‎ها برای خرید بلیت اقدام می ‎کنند اندکی با مشکل مواجه شده بود که این مشکل هم اکنون مرتفع و علاقمندان طی روزهای آینده می توانند برای تهیه بلیت های جشنواره اقدام کنند.

رنجبر خاطر نشان کرد: از ابتدا ٤ روز برای خرید بلیت تعیین شده بود که با تغییر زمان پیش فروش و نیز تغییر تاریخ اکران ‎ها فرصت کافی برای خرید بلیت برای مردم وجود دارد و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در شیراز 22 عنوان از فیلم ‎های جشنواره فجر اکران می ‎شود، تصریح کرد: هر روز 2 فیلم در 2 نوبت اکران شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تصریح کرد: استان فارس امسال ٢ سالن برای اکران فیلم ‎ها در نظر گرفته که در این دو سالن امکان خرید بلیت از گیشه نیز وجود دارد تا مردم برای دیدن فیلم ‎های جشنواره فجر با مشکل روبه ‎رو نشوند.

رنجبر بیان کرد: علاقمندان جهت خرید بلیت پس از ورود به سایت و ثبت نام با کدملی و مشخصات خود می‌توانند اقدام به خرید بلیت کنند و هر کاربر با کد ملی مشخص، امکان انتخاب حداکثر چهار سانس از سینماها و در هر سانس حداکثر ۲ بلیت را خواهد داشت.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.