رودی جولیانی: رسانه‌ها ترامپ را دوست ندارند

رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک معتقد است رسانه‌ها رئیس‌جمهور جدید آمریکا را دوست ندارند.

رودی جولیانی: رسانه‌ها ترامپ را دوست ندارند
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی پولیتیکو نوشت رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک معتقد است رسانه ها ترامپ را دوست ندارند. 

این پایگاه اینترنتی در گزارشی افزود جولیانی  که در برنامه تلویزیونی در فاکس نیوز شرکت کرده بود، نمونه ای از این مشکلات و نگاه های جانبدرانه را به چالش کشیده شدن کلیان کانوی، دستیار و مشاور ترامپ در برنامه «میت د پرس»  شبکه ان بی سی مربوط دانست که در آن مجری برنامه سوالات و انتقادات بسیاری را نسبت به دولت جدید آمریکا مطرح می کرد.

جولیانی خاطر نشان کرد که خود در زمان مبارزات انتخاباتی در آن برنامه شرکت کرده و متوجه حملات کینه ورزانه و بهانه جویانه خبرنگاران در آن زمان شده بود.

یکی از موارد مورد مناقشه در میان رسانه ها و دولت ترامپ، مساله جمعیت شرکت کننده در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید است. طبق تصاویر هوایی منتشر شده این جمعیت بسیار کمتر از مقداری بود که  در سال 2009 برای مراسم انتقال قدرت در واشنگتن حضور داشت، اما دولت جدید معتقد است که این مساله صحت ندارد و تصاویر و گزارش ها دست کاری شده اند. مورد دیگر، ادعای برچیده شدن مجسمه مارتین لوتر کینگ از دفتر ریاست جمهوری بود که سخنگوی ترامپ با انتشار عکسی از این تندیس در اتاق کار ریاست جمهوری در حساب توئیتر خود خواستار عذرخواهی خبرنگارانی شد که این ادعا را مطرح کرده و آنرا اقدامی نژاد پرستانه قلمداد کرده بودند.

جولیانی نیز در این ارتباط گفت آن خبرنگار تنها به این مساله بسنده کرد که تندیس مارتین لوتر کینگ در جای خود قرار نداشته و به جای آن مجسمه ای از چرچیل قرار داده شده بود؛ در صورتی که جای مجسمه دکتر کینگ در دکور تغییر کرده و آن خبرنگار حتی به خود زحمت نگاه کردن به سمت دیگر اتاق را نداده بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار