مومنی‌مقدم: تکلیف بازیکن والیبال صربستانی شنبه معلوم می‌شود

مربی تیم والیبال پیكان تهران گفت: هنوز چیزی درباره پیوستن بازیكن صربستانی والیبال مشخص نیست و این موضوع شنبه قطعی می‌شود.

رضا مومنی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال حضور بازیكن صربستانی در تمرینات این تیم گفت: هنوز هیچ چیز درباره پیوستن نیكولا كواچویچ در تیم ما قطعی نیست.

وی ادامه داد: ما در تلاش برای جذب یكی دو بازیكن جدید هستیم تا در مرحله پلی آف بتوانیم حضور قدرتمندانه‌ای داشته باشیم به همین دلیل با چند بازیكن خارجی مذاكراتی داشتیم كه هنوز هیچ‌كدام قطعی نشده است.

مربی تیم والیبال پیكان اضافه كرد: مسئولان باشگاه در حال رایزنی‌های لازم هستند و احتمالا تا روز شنبه تصمیم نهایی در رابطه به حضور این بازیكن در تیم ما گرفته خواهد شد. 

مومنی‌مقدم با اشاره به مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: همه ما می‌دانیم كه كار سختی در مرحله پلی‌آف داریم. در این مرحله همه تیم‌ها با تمام توان و آمادگی ظاهر می‌شوند و فرصتی برای اشتباه كردن وجود ندارد. 

مربی تیم پیكان افزود: هدف تیم پیكان از همان بازی ابتدایی لیگ كسب عنوان قهرمانی بود و هیچ‌كس به چیزی جز این فكر نكرده و نمی‌كند. ما بازیكنان بزرگی در تیم داریم و از انگیزه كافی برای قهرمانی بهره‌مند هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار