سفر رئیس امنیت سایبری آمریکا به سرزمین‌های اشغالی

رودی جولیانی، رئیس امنیت سایبری آمریکا و شهردار سابق نیویورک، برای دیدار با نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم ؛ رودی جولیانی، از همکاران نزدیک ترامپ و مسئول برنامه ملی امنیت سایبری آمریکا، روز سه شنبه به اسرائیل رسید تا دیداری با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، داشته باشد.

نتانیاهو در این باره گفت: زمان مسئولیت پذیری دیپلماتیک با کشورهای دوست فرا رسیده، دیپلماسی که همکاری ها را قوی تر و روابط ما را با دولت جدید در واشنگتن افزایش دهد. 

نتانیاهو سپس به تماس تلفنی اش با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اشاره کرد و گفت: "ترامپ بر این باور است که صلح تنها در سایه مذاکرات انجام پذیر است. او همچنین از مسئولیت بی سابقه اش در مورد حمایت از امنیت اسرائیل سخن گفت." سپس، نخست وزیر اسرائیل از دیدار آینده اش با ترامپ به عنوان یک دیدار بی نهایت مهم یاد کرد.

این صحبت های نخست وزیر در پاسخ به اظهارات اخیر نفتالی بِنِت، وزیر آموزش کابینه نتانیاهو، مبنی بر الحاق قسمتی از اراضی کرانه باختری به اسرائیل، صورت گرفت. بِنِت گفت: ایالات متحده وارد عصر تازه ای شده است، و اسرائیل نیز در زمینه سیاست و امنیت در حال وارد شدن به دوران جدیدی است.

او افزود: نخست وزیر نتانیاهو در سراشیبی پرتگاه یک تصمیم تاریخی قرار گرفته است؛ سلطه گری یا فلسطین. ما از نتانیاهو می خواهیم که فرصت قرن را از دست ندهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار