اهواز؛

بهره مندی دانش آموزان عشایر شهیون از کلاس درس

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفـت: 2 تخته چادر به منظور برگزاری کلاس درس دانش آموزان عشایر در بخش شهیون برپا گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عظیم رضایی مرساق، رئیس جمعیت هلال احمر دزفول بیان کرد: در پی آتش سوزی سقف کلاس مدرسه عشایری در منطقه شهیون در 25 کیلومتری جاده دزفول به سمت روستای بیشه بزان و تعطیل شدن کلاس درس، جمعیت هلال احمر دزفول روز سه شنبه اقدام به برپایی 2 تخته چادر به عنوان کلاس درس در این منطقه نمود.

وی افزود: این اقدام برای جلوگیری از توقف فعالیت آموزشی 24دانش آموز دختر و پسر عشایر از سوی جمعیت هلال احمر دزفول صورت گرفت.

غلامحسین حسن پور، امدادگر جمعیت هلال احمر دزفول اظهار داشت:2 تخته چادر به عنوان کلاس درس دانش آموزان در 2منطقه عشایری قلانرکی و بام دره قره احمدی برپا شد.

وی تصریح کرد: با آماده سازی این کلاس های درس چادری ضمن توزیع مواد غذایی بین این دانش آموزان فعالیت آموزشی در این منطقه محروم پس از مدتی تعطیلی از سر گرفته شد.

هادوی آموزگار سختکوش این مدرسه عشایری که مسئولیت آموزش 24 دانش آموز 2 منطقه عشایری را برعهده دارد نیز با تجلیل از این اقدام جمعیت هلال احمر گفت: با نصب چادر از سوی جمعیت هلال احمر ،فعالیت آموزشی این دانش آموزان در دو نوبت صبح و عصر از امروز از سر گرفته شد. 

کلاس درس قبلی این دانش آموزان عشایری که از چوب ، سنگ و حصیر ساخته شده بود چندی پیش دچار حادثه شده و سقف آن که از حصیر بود آتش گرفت. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.