سازمان لیگ هم اشتباه داور را تکرار کرد؛

سرپوش عجیب دپارتمان روی اشتباه عجیب داور بازی پرسپولیس-گسترش

درحالی که مدافع گسترش فولاد معتقد است در دیدار با پرسپولیس 2 کارت زرد دریافت کرده اما سازمان لیگ در اقدامی جالب، "باتیستا" را محروم کرد.

اشتباه عجیب و غریب سازمان لیگ/ 2 کارت زرد بگیر، محروم نشو!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار تیم های پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز درحالی در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر با تساوی یک بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید که نکته جالب آن مسابقه، اشتباه عجیب و غریب احمد صالحی، داور بازی بود.

درحالی که مسعود ابراهیم زاده، مدافع گسترش فولاد در دقیقه 36 با کارت زرد داور جریمه شد در دقایقی پایانی نیز بسیار جنگنده و بی احتیاط بازی کرد و بازهم در دقیقه 81 روی علیپور مرتکب خطا شد تا با کارت زرد دوم جریمه شود اما نکته جالب، اشتباه احمد صالحی بود که پس از اعلام خطا، به مدافع گسترش کارت قرمز نشان نداد.

پس از پایان مسابقه، برخی از بازیکنان 2 تیم و کارشناسان داوری به اشتباه احمد صالحی واکنش نشان دادند و آن را بچه گانه خواندند اما نکته جالب تر از اشتباه داور، فهرست محرومان هفته نوزدهم بود که ساعتی پیش از سوی سازمان لیگ اعلام شد.

در این لیست درحالی نام مگنو باتیستا دیده می شود که وی به هیچ عنوان در دیدار مقابل سرخ پوشان کارت زرد دریافت نکرد و مشخص نیست به چه دلیلی محروم شده است.

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد در همین باره بیان کرد: "همه دیدند که من کارت نگرفتم، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چه‌کار می‌کنند، 50 میلیون نفر دیدند که من کارت نگرفتم و داور کارت را به ابراهیم‌زاده داد، اما حالا من را سه کارته کرده‌اند و دلیل آن را نمی دانم"

همچنین ابراهیم زاده پس از پایان بازی نیز گفت: "داور 2 کارت زرد به من داد، البته صحنه دوم مستحق کارت زرد نبودم زیرا خطا در وسط زمین بود و دو بازیکن برای توپ جنگیدند ولی کارت زرد اول درست بود. من نمی‌توانم به زور به داور بگویم دو کارته هستم و من را اخراج کن"

البته کماکان مشخص نیست، سازمان لیگ به چه دلیلی باتیستا را محروم کرده و به اشتباه احمد صالحی که خبرهای رسیده مبنی بر محرومیت 4 جلسه ای وی دارد، واکنشی نشان نداده است و باید دید آیا دپارتمان داوری بازهم روی اشتباهات قاضیان میدان سرپوش می گذارد یا خیر؟

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
فدراسیون و دست های پشت پرده تابلو دارن دیگه کار میکنن اقا میخواین پرسپولیس نابود کنید دیگه تابلو نکنید حداقل تمام دنیا به داورتون مخنده
United States of America
alireza
۰۷:۰۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
حالاببینیددیگه چه خبره این فدراسیون واین کمیته داوری واخلاق وووو , اگه یه جوون فوتبالیستی که سنش هم به زور به 20سال برسه بیادیه حرکتی بکنه , تیربارونش می کنن!ولی داوری که ازاول بازی نهوه قضاوتش ازمغرض بودنش خبرمیده بااون اشتباهات محرزش ببینید
United States of America
prespolisi
۰۷:۰۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
حالاپرسپولیسی که اینهمه زیان دیده,ببینیدفرداعوض دلجویی,بازیکناشوهم محروم وجریمه می کنن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
حالا نصیر زاده میاد و ادعای فهم زیادش هم میشه
آخرین اخبار