رادفر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ارومیه با تایید وزارت کشور به عنوان پایلوت اجرای انتخابات الکترونیک در نظر گرفته می‌شود


رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی گفت: با تایید وزارت کشور، ارومیه به عنوان پایلوت برای اجرای انتخابات الکترونیک در نظر گرفته می‌شود.


///علیرضا رادفر رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح برنامه‌های استان متبوع خود به منظور برگزاری انتخابات اظهار داشت: ستاد انتخابات آذربایجان غربی همانند سایر استان‌های کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: اولین جلسه ستاد انتخابات در استان با حضور اعضای مربوطه برگزار شده طبیعتا این ستاد وظیفه دارد مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را در استان فراهم کند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی ادامه داد: تمهیدات لازم برای آماده‌سازی احکام انتخاباتی، برگزاری انتخابات الکترونیک، تامین امنیت انتخابات، تعیین محافظان صندوق و اعضای هیات‌های اجرایی در نظر گرفته شده تا در 29 اردیبهشت با حضور حداکثری مردم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

رادفر در ادامه با بیان اینکه براساس بررسی‌های انجام شده نسبت به انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی رشد خوبی از لحاظ پوشش اجرای انتخابات الکترونیکی داشتیم، افزود: براساس ارزیابی‌های وزارت کشور آذربایجان غربی دومین استان به لحاظ اجرای انتخابات الکترونیکی شناخته شد.

وی با تاکید بر اینکه در صورت تایید وزارت کشور ارومیه به عنوان پایلوت برای اجرای انتخابات الکترونیک در نظر گرفته می‌شود، یادآور شد: همه این موارد باید در ستاد انتخابات کشور پذیرفته شود همچنین جلسات مختلفی با فرمانداران نظامی و کمیته امنیتی انتخابات خواهیم داشت تا انتخابات سالم و در امنیت کامل برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعاتی که پیش رو خواهد بود تصمیمات جدیدی اتخاذ می‌شود و مطمئنا مشکل خاص امنیتی وجود نخواهد داشت.

رادفر در پایان با اشاره به تغییر فرمانداران و بخشداران استان متبوع خود خاطر نشان کرد: فعلا برنامه‌ای برای تغییر نخواهیم داشت اما اگر تصمیمی در این راستا اتخاذ شود مراتب آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار