کرمانشاه؛

تحصیل سه هزار دانشجو در 30 کد رشته در جهاددانشگاهی

رئیس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاه استان کرمانشاه گفت: هم اکنون سه هزار دانشجو در 30 کد رشته از مقطع کاردانی تا کارشناسی ارشد در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه تحصیل می‌کنند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بهروز بادکو با بیان اینکه این رشته‌ها در زمینه‌های مختلف فنی، مهندسی، علوم انسانی، IT و ... می‌باشند، یادآوری کرد: بسیاری از این رشته‌ها نیازمند آموزش‌های فنی و کارگاهی هستند.

رئیس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاه استان کرمانشاه ادامه داد: به دلیل محدودیت منابع مالی، امکان ایجاد کارگاه برای همه رشته‌ها وجود ندارد و از این رو تلاش می‌شود از ظرفیت و امکانات سایر دستگاه‌ها نیز استفاده شود.

بادکو اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای را از جمله دستگاه‌هایی دانست که امکانات و تجهیزات خوبی دارد و از این رو تفاهم‌نامه همکاری بین موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی و اداره کل فنی و حرفه ای منعقد می‌شود تا دو طرف بتوانند از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنند و مکمل آموزشی یکدیگر باشند.

وی ابراز امیدواری کرد، خروجی این تفاهم‌نامه دانشجویانی باشند که در کارآفرینی توانمند شوند و بتوانند در بازار کاری برای خود آغاز کنند.

رئیس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاه استان کرمانشاه، تعامل بین بخش‌های صنعت، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و مراکز دانشگاهی را حلقه مفقوده امروز کشور دانست و تصریح کرد: همکاری بین این بخش‌ها زمینه‌ساز تعلیم نیروهای متخصص برای امور متخلف کشور است.

وی در پایان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی کرمانشاه سه سال است به سازمان تبدیل شده، افزود: این سازمان بخش‌های مختلفی از جمله پارک علم و فناوری، چندین مرکز رشد، موسسه آموزش عالی و ... را دارد.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار