اصفهان؛

رکابزنی مدیران اصفهانی در راستای تحقق هوای پاک

بیش از 100 نفر از مدیران اصفهان، امروز در همایش دوچرخه سواری مسئولان شرکت کرده و در خیابان‌های نصف‌جهان رکاب زدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، همایش دوچرخه‌سواری صبح امروز(پنجشنبه 7 بهمن) با حضور ده‌ها نفر برگزار شد.
در این همایش حاضران پس از گردهم‌آیی در خیابان باغ گلدسته اصفهان، مسیر خیابان های مرکزی شهر تا میدان نقش جهان را رکاب زدند تا پیام خود را برای هوایی پاک به مردم اصفهان ابلاغ کنند.
این همایش از سوی سازمان ورزش شهرداری اصفهان با همکاری پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان و با محوریت فرهنگ‌سازی در حوزه دوچرخه برگزار شد.
به گفته مدیران سازمان ورزش شهرداری اصفهان، برنامه‌های دوچرخه سواری در تقویم سالیانه این سازمان قرار گرفته که هدف اصلی آن توسعه فرهنگ استفاده از دوچرخه در شهر اصفهان است. این برنامه‌ها بر اساس برنامه اصفهان 1400 برنامه‌ریزی شده تا اقشار مختلف اعم از مسئولان و مردم از آن بهره‌مند شوند.
از سوی دیگر، پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان که از ابتدای امسال تمرکز خود را به صورت جدی بر موضوع دوچرخه‌سواری آقایان معطوف کرده، در این زمینه برنامه‌های فرهنگی متنوعی را مد نظر قرار داده است.
با توجه به معضل ترافیکی که وجود دارد دوچرخه می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات ترافیکی شهر زیبای اصفهان را رفع کند، امروز مسئولان با حضور خود علاوه بر اعلام آمادگی برای حضور در پویش‌های مردمی دوچرخه سواری، پیام ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری را در شهر دوچرخه‌ها به مردم بازگو کردند.
این حرکت نمادین با رویکرد ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در میان مسئولان و در پی آن مردم از سوی سازمان ورزش شهرداری اصفهان با همکاری پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان برگزار شد.
در این ویژه‌برنامه دوچرخه سواری، ده‌ها نفر از مدیران دستگاه‌ها، نهادها و ادارات اصفهان در کنار اقشار مختلف مردم با همدلی در کنار یکدیگر مسیر مشخص شده را رکاب زدند.
مسئولان و مدیران کل شهر اصفهان پس از رکابزنی مسیر کتابخانه مرکزی، خیابان سپه و میدان نقش جهان، این مسیر را با دوچرخه تا کتابخانه مرکزی اصفهان طی کردند و در مراسم قرعه‌کشی ویژه برنامه نیز در این محل برگزار شد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار