کاظمی: بازی امروز خودزنی بود

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: از عملکرد بازیکنانم در بازی با تراکتورسازی راضی‌ام اما باید استرس از ما دور شود.

کاظمی: بازی امروز خودزنی بودبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛فرهاد کاظمی پس از تساوی بدون گل تیمش  مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: همان طور که دیروز گفتم، امروز خودزنی شد. امروز مجبور بودیم مقابل تراکتورسازی بازی کنیم. از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام اما باید استرس از ما دور شود.

وی ادامه داد: امیدوارم تراکتورسازی در ادامه، بازی‌هایش را با موافقت پشت سر بگذارد. هر چقدر این تیم خوب نتیجه بگیرد، ما هم خوشحال می‌شویم و امیدواریم بتواند به قهرمانی برسد.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد عملکرد تیم داوری این دیدار گفت: من چیزی خاصی ندیدم. زمانی که چند بار برای ما پنالتی نگرفتند، حرف خاصی نزدم و حالا هم قبول دارم که داور پنالتی تراکتورسازی را به حق گرفته است و اعتراضی ندارم.

کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا در این بازی برای یک امتیاز به میدان آمده بودید یا خیر، گفت: مگر تیمی که برای یک امتیاز بیاید، با سه مهاجم بازی می‌کند؟ چند بار دروازه‌ تراکتورسازی را تهدید کردیم. اگر تراکتورسازی پنج، شش بار بار دروازه ما را تهدید کرد، ما هم چند بار دروازه این تیم را با خطر جدی روبه‌رو کردیم.

سرمربی ماشین‌سازی ادامه داد: شهاب زاهدی خیلی ضعیف‌تر از آن‌چیزی که انتظار داشتیم کار کرد. اگر افق ما برای ماندن در لیگ برتر است، باید امتیازات را جمع کنیم. از روز اولی که به اینجا آمدم، بازیکنان همگی خوب تلاش کردند اما در کارهای تاکتیکی، به دلیل نبود اعتماد به نفس کافی، نمی‌توانیم خوب عمل کنیم.

کاظمی تصریح کرد: امروز توقعی که از مهاجمانم داشتم، برآورده نشد. در اجرای کار تاکتیکی در فاز هجومی، با مشکل مواجه شدیم و شاید عملکرد پیام صادقیان تا حدی قابل قبول بود.

وی یادآور شد: بچه‌های ما از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار بودند. امین حاج‌محمدی هم خوب بازی کرد. او چند ماه از فوتبال دور بود و بازی خوب امروزش قابل تقدیر است. او تکه گم شده پازل تاکتیکی ما بود. با حضور یک مهاجم ازبک شرایط تیم ما بهتر از این هم می‌شود. از بازیکن ازبکی که می‌خواهیم جذب کنیم، شناخت کافی دارم. او برای تیم ملی ازبکستان هم چند بازی انجام داده و بازیکن خوبی است.

کاظمی در مورد آخرین وضعیت مانول فرناندر، دروازه‌بان تیم ماشین‌سازی، گفت: مانوئل مگر در بازی‌های قبلی چند توپ گرفته بود که تاثیر خاصی داشته باشد؟ من از عملکرد اسلامی در این بازی راضی‌ام و معتقدم او عملکرد خوبی داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار