شهر کتاب فرشته افتتاح شد

شهر کتاب فرشته، در پی تغییر مکان، خانه جدید خود را با حضور اهالی فرهنگ و هنر بار دیگر افتتاح کرد.

شهرکتاب فرشته افتتاح شدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط‌ عمومی شهر كتاب فرشته؛ شهر کتاب فرشته، در پی تغییر مکان، خانه جدید خود را با حضور اهالی فرهنگ و هنر بار دیگر افتتاح کرد.

این مراسم که با حضور چهره‌های فرهنگی ـ هنری چون هوشنگ گلمکانی، ابراهیم حقیقی، علیرضا سمیع آذر، سید محمد بهشتی، عباس یاری، مهدی فیروزان، مرتضی کاظمی، مژگان امجد و ... زینت گرفته بود، با صحبت‌هایی از سید صالح بهشتی؛ مدیر عامل مجموعه شهرکتاب فرشته آغاز شد.

وی در ابتدا افتتاح مجدد شهر کتاب فرشته را که همراه با برکت آسمانی و هوای بارانی تهران بود را به فال نیک گرفت و از همراهان این مجموعه در چند سال اخیر گفت: «امروز دوست دارم از رویا صحبت کنم؛ رویایی که سبب شد همه ما در کنار هم برای این مجموعه تلاش کنیم و همگی دست به دست هم دادیم تا رویایی ارزشمند را تحقق بخشیم. رویایی که در آن آرامش، آگاهی و سرزندگی بود و امید است که این فضای کوچک که مانند دل بچه ها و همراهان شهرکتاب بزرگ است، بتواند گام محکمی در حضور مردم در فضاهای فرهنگی ـ هنری داشته باشد.»

در ادامه مراسم مهدی فیروزان؛ مدیر موسسه شهرکتاب با تبریک افتتاح مجدد شهرکتاب فرشته، این مجموعه را افتخار موسسه شهرکتاب دانست و گفت: «بازگشایی مجدد این مجموعه برای من نشان از رشد حیرت انگیز و تعالی حرکتی است که مهندس صالح بهشتی به همراه همکارانش آغازگر آن بودند. از ویژگی‌های بارز مدیریتی وی آزادی طبعی است که دارد و محیط سرشار از آرامشی است که برای شهرکتاب فرشته ایجاد کرده که بستری برای خلاقیت ایجاد شود. آنچه که این مجموعه را به نوعی تبدیل به یکی از افتخارات شهر تهران کرده است، شیوه مدیریتی مهندس بهشتی است که همواره همراه با گرما و صمیمیت بوده است.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار