دبيرکل سازمان جهانی جهانگردی در هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری:

ایران ملجأ تاریخ و فرهنگ است/ گردشگری ملت‌ها را به هم نزدیک می‌کند

هر بار که به ایران می‌آیم، متوجه می‌شوم این کشور ویژگی‌های جدیدی برای دیدن دارد.

ایران ملجأ تاریخ و فرهنگ است/  گردشگری چیزی است که ملت‌ها را به هم نزدیک می‌کند
به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاضر در محل برگزاری هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری که امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، طالب الرفاعی دبيرکل سازمان جهانی جهانگردی با اشاره به این امر که بار اولی نیست که به ایران سفر می‌کند، گفت: هر بار که به ایران می‌آیم، متوجه می‌شوم این کشور ویژگی‌های جدیدی برای دیدن دارد. ایران ملجأ تاریخ و فرهنگ است و یکی از مکان‌های تاریخی است که همیشه مورد بازدید قرار گرفته و هر کس که از جاده ابریشم عبور می‌کند، حتما از ایران بازدید خواهد کرد.
 
وی اظهار داشت: قبل از آنکه غرب به مفهوم گردشگری پی ببرد، ایران به این مفهوم رسیده و امروز با توجه مسئولین به امر گردشگری، بار دیگر به سمت این صنعت برگشته است و به جایگاهی رسیده که شایستگی آن را دارد.
 
دبيرکل سازمان جهانی جهانگردی ادامه داد: اگر به صحبت‌هایی که امروز رئیس جمهور ایران، بیان کرد خوب گوش کرده باشید، متوجه می‌شوید که روحانی به این امر توجه داشت که باید به سمت گردشگری برگشت و به آن توجه کرد.
 
وی تصریح کرد: رئیس جمهور ایران نیز در صحبت‌هایش به این موضوع اشاره داشت که فرهنگ‌ها و کشورها در کنار یکدیگر هستند و سفر و گردشگری چیزی است که ملت‌ها را به هم نزدیک می کند.  
 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار