برنامه‌های دهه فجر دانشگاه تهران اعلام شد

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از برنامه‌های این دانشگاه در دهه فجر از قبیل برگزاری مسابقات کتابخوانی و کرسی‌های آزاداندیشی خبر داد.

مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه‌های مربوط به ایام دهه فجر در دانشگاه تهران تدوین و ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: از تاریخ 12 بهمن تا 22 بهمن ماه به مدت 10 روز مسابقات کتابخانی روزانه فجر انقلاب را برگزار می کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: در 19 بهمن ماه برگزاری برنامه شعر و موسیقی انقلاب در دانشگاه تهران را داریم.

سرسنگی اضافه کرد: همچنین برگزاری کرسی های آزاداندیشی جهت آشنایی نسل جوان دانشجو با اهداف و آرمان های انقلاب و اهمیت نقش آنها در حفظ این آرمان‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی، علمی و هنری با موضوع انقلاب، امام و رهبری، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، تألیفات و تحقیقات دانشگاهی و آثار هنری مرتبط با انقلاب و امام، تهیه و چاپ ویژه برنامه های مرتبط با این ایام با همکاری کانون های فرهنگی، علمی و هنری اساتید، کارکنان و دانشجویان را از دیگر برنامه های دهه فجر برشمرد.

وی تصریح کرد: در ایام تولید محتوای روزانه وقایع سال 57 تجدید میثاق با شهدا و ایثارگران را از برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران اضافه کرد: بازدید از موزه انقلاب توسط دانشجویان در 18 بهمن ماه سال جاری و برنامه های ورزشی در کوی دانشگاه تهران از دیگر برنامه های این دانشگاه است.

سرسنگی تاکید کرد: در روز 22 بهمن نمایشگاهی با عنوان دستاوردهای دانشگاه تهران از درب اصلی این دانشگاه تا خیابان 16 آذر برگزار می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران یادآور شد: در صدد هستیم تا برنامه های مربوط به ایام دهه فجر با رویکرد مشارکت جویانه برگزار و بر این اساس زمینه حضور و فعالیت اساتید و دانشجویان در این برنامه ها فراهم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار