آبادان؛

برگزاری 24 برنامه ورزشی به مناسبت دهه‌ فجر در آبادان

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از برگزاری 24 برنامه ورزشی در طول ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛پیمان ادیبی در تشریح برنامه‌های این اداره به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: بالغ بر 24 برنامه ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در سطوح شهرستان، استان و کشوری به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان آبادان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچین سعی شده تا در این برنامه ها به ورزش روستایی نیز اهمیت بیشتری داده شود و برنامه های زیادی نیز برای عشایر و روستاییان شهرستان تدارک دیده شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: به همین مناسبت در این ایام قصد بر آن است تا یک دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور را در رده نوجوانان برگزار شود، این رویداد طی روزهای 13 تا 15 بهمن‌ماه با حضور کشتی‌گیران نوجوانی از سراسر کشور صورت خواهد گرفت.

ادیبی با اشاره به برگزاری رقابت‌هایی که در این ایام در سطح استانی برگزار خواهد شد، افزود: رقابت‌هایی همچون نیوکونگ‌فو و کونگ‌فو توآ و شطرنج نیز به صورت استانی برگزار خواهد شد.

وی به مسابقات برنامه‌ریزی شده برای روستا‌ها و جامعه روحانیت اشاره و تاکید کرد: فوتسال روستایی، فوتسال طلاب و ورزش‌های همگانی روستایی نیز از جمله مسابقات روستایی شهرستان در این ایام است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با مهم خواندن ورزش بانوان در آبادان یادآور شد: رشته‌هایی همچون ایروبیک، آمادگی جسمانی، بیلیارد، ووشو، کونگ‌فو، تیراندازی با کمان، ورزش روستایی و طناب‌کشی از جمله رشته‌هایی هستند که مختص بانوان در ایام دهه فجر ابادان برگزار خواهد شد.

ادیبی عنوان کرد: در بخش آقایان نیز در سطح شهرستان، مسابقاتی در رشته‌های فیزیک و بایدی کلاسیک، بوکس، کاراته، فوتسال، جودو، و تکواندو برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر حضور گسترده جامعه ورزشکاران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه، خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون همه‌ساله جامعه ورزش آبادان با لباس‌های متحدالشکل و پلاکاردها نوسته‌های خود در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه حضور گسترده خواهند داشت و در پایان این مراسم، در نماز جمعه شهرستان شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.