آبادان ؛

افتتاح نمایشگاه کتاب در هندیجان

به مناسبت دهه مبارکه فجر نمایشگاه کتاب در هندیجان برای علاقه‌مندان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حسین پوررئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: به مناسبت دهه مبارکه فجر نمایشگاه کتاب در هندیجان برای علاقه‌مندان افتتاح می‌شود.

حسین پور دوست علی افزود: اداره ارشاد در مناسبت‌های مختلف نمایشگاه‌های متعدد کتاب و صنایع‌دستی برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

وی گفت: هدف ما از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب افزایش سرانه مطالعه در جامعه بوده و باعرضه کتاب به عموم مردم اهمیت آن را نشان می‌دهیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان افزود: به مناسبت دهه مبارکه فجر نمایشگاه کتابی با 2000 عنوان کتاب در موضوعات کودک و نوجوان، علمی، رمان، ادبی، تاریخی، مذهبی در سالن خلیج‌فارس افتتاح می‌شود.

وی گفت: علاوه بر افتتاح نمایشگاه کتاب؛ صنایع‌دستی مردم هندیجان و روستاهای اطراف در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر خواهد بود.

پور دوست علی عنوان کرد: نمایشگاه کتاب و صنایع‌دستی هم‌زمان با آغاز دهه مبارکه فجر 12 تا 30 بهمن‌ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت 8 صبح لغایت 5 بعدازظهر همه‌روزه برای علاقه‌مندان دایر است.

وی افزود: به مناسبت دهه مبارکه فجر چاپ جدید کتب به نمایش گذاشته می‌شود و تخفیف 50 درصدی برای علاقه‌مندان در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.