قم؛

بزرگترين هديه انقلاب ولايت فقيه است

آیت الله نوری همدانی با اشاره به جایگاه ویژه 12 بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی ایران گفت:بزرگترين هديه انقلاب ولايت فقيه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار اعضای حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی، بسیجیان و کارکنان ذوب آهن اصفهان و مسؤولان بسیج هنرمندان و اصناف سراسر کشور،با بیان این که بزرگترين هديه انقلاب ولايت فقيه است،گفت:با 12 بهمن در تاریخ انقلاب جایگاه ویژه‌ای دارد، لازم است پشتيبان ولايت فقيه و نظام اسلامي باشيد، و با تمام قوا آمادگي‌های نظامی،‌ اقتصادی و فرهنگی برای حفظ نظام كسب شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه 12 بهمن نعمت بزرگی برای انسان‌ها، بشر و آزادی‌خواهان است، گفت:‌ پیامبر اسلام(ص) به مسلمانان عزت و عظمت بخشید، ولی دشمنان در برابر این حرکت آرام نبودند، بدانید کفار با شما دشمن آشکار هستند، هیچ گاه فکر نکنید کافران با شما دوست هستند.

وی افزود: صهیونیست‌ها از  دیگر دشمنان هستند، به تدریج اسلام را تحقیر و تضعیف کردند و مسلمانان را از عزت و عظمت پایین آوردند و به تهاجم فکری، فرهنگی و سیاسی در برابر آنها پرداختند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه امام خمینی(ره) پس از مدت‌ها تبعید در چنین روزی به کشور قدم گذاشتند، گفت:‌ ارکان، ثمرات و برکات انقلاب را باید بشناسیم، اسلام یکی از پایه‌های انقلاب محسوب می‌شود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: اکنون مردم در برابر آمریکا می‌ایستند، این شجاعت و خوداتکایی را امام خمینی(ره) به مردم دادند، در هر عرصه‌ای که امام خمینی(ره) پیشنهاد می‌کردند، مردم همراه بودند، پیامبر خدا(ص) نیز در امور مختلف به مردم مراجعه می‌کردند و با کمک و همراهی مردم به جنگ استبداد و استعمار می‌رفتند.

آیت‌الله نوری همدانی ولایت فقیه را از ارکان دیگر انقلاب ذکر کرد و افزود: پیش از انقلاب کاخ‌نشینان بر مردم حکومت می‌کردند که سبب عقب‌ماندگی مردم شدند، امام خمینی(ره) سلطنت را قلع و قمع کردند،‌ ولایت فقیه بزرگترین نعمت پروردگار است و پرتو و شعاعی از ولایت اهل بیت(ع) محسوب می‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ نخست وزیر انگلیس نباید جرأت کند علیه ایران مطلبی را بیان کند، باید با قدرت و بیداری اجازه ندهیم، سخنی علیه ما بر زبان بیاورند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار