نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

منع ورود ایرانیان به آمریکا استمرار سیاست‌های خصمانه استکبار علیه انقلاب است

منع ورود ایرانیان به آمریکا نشانه استمرار سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان صبح امروز در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه در  استان برگزار شد ضمن گرامیداشت  سی و هشتیمن  سالگرد پیروزی انقلاب اظهارداشت: آنچا امروز برای ما بسیار مهم است، مسئله هویت انقلاب اسلامی است و تا زمانی که هویت هر انقلابی باقی باشد آن انقلاب حفظ می‌شود.

وی افزود: هرگاه هویت انقلابی خدشه‌دار شود آن انقلاب آسیب‌پذیر می‌شود  و انقلاب ما نیز در این امر مستثنی نیست و باید هویت انقلاب را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: برای به دست آوردن هویت انقلاب، مهمترین  منبع اندیشه‌های امام خمینی (ره) است چرا که امام (ره) به عنوان یک مرجع تقلید، یک مجتهد و یک عالم عرفانی انقلاب اسلامی را بنیانگذاری کرد.

وی نخستین هویت انقلاب اسلامی ایران را اسلام و ارزش های اسلامی دانست و گفت: انقلاب ما به نام اسلام شکل گرفت بنابراین باید گفت هدف امام خمینی (ره) و مردم از انقلاب، زنده کردن اسلام بود، انقلابی که هیچ تفکر دیگری در آن دخالت نداشته است.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: هویت انقلاب اسلامی به اسلام و ارزش‌های اسلامی است و ما برای ارزش‌های اسلامی انقلاب خون داده‌ایم و به همین دلیل بود که امام خمینی (ره)  بعد از پیامبران و ائمه بزرگترین شخصیت تاریخ بود که برای زنده نگه داشتن اسلام پافشاری کرد.

وی با تأکید بر اینکه امروز به هویت انقلاب اسلامی نیازمند هستیم، خاطر نشان کرد: پافشاری بر حفظ ارزش های اسلامی سبب  حفظ هویت انقلاب اسلامی می‌شود پس اگر ارزش‌های اسلامی خدشه‌دار شود هویت انقلابی اسلامی دچار خدشه و آسیب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: کار بزرگ امام خمینی (ره) این بود که اسلام را از انزوا خارج و اسلام را زنده کرد؛ اسلامی که امروز بزرگترین قدرت در برابر  غرب است.

وی مردمی بودن را دومین هویت انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت:  امام خمینی (ره) با تکیه بر ظرفیت عظیم مردم انقلاب اسلامی را به وجود آورد و امروز نیز مردم توطئه و آشوب‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

آیت الله میرعمادی افزود: امروز این ظرفیت عظیم مردمی است که می‌تواند اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری است را عملیاتی کند چرا که مردم کار ساز هستند و ما به مردم نیاز داریم و این مردم هستند که می‌تواند ما را از همه گردنه‌های سخت انقلاب عبور دهد بنابراین ما باید مردم را حفظ و به آنها توجه کنیم.

وی سومین هویت انقلاب اسلامی را ولایت فقیه و رهبری دانست و عنوان کرد: مهمترین مشخصه انقلاب اسلامی اصل ولایت فقیه بوده است و دشمنان از همان روز اول تیشه به ریشه ولایت فقیه زدند اما اصل مترقی ولایت فقیه روز به روز ثمر داد و عظمت و افتخار خود را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: امروز حفظ هویت انقلاب اسلامی ایران به تبعیت از ولایت فقیه و رهبری است  و باید بدانیم ولایت فقیه در 38 سال ثمر داده  و عزت بخشیده است.

وی با اشاره به اینکه وجود رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت الهی برای ما و ملت های دنیا است، گفت: این عمود فقیه نظام محور و ماهیت انقلاب اسلامی است و اگر انقلاب اسلامی را خلاصه کنیم در ولایت فقیه و رهبری خلاصه می‌شود.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: امروز همه سیاستمداران، دانشمندان و رهبران دنیا به دور اندیشی، هوشیاری و روشنگری مقام معظم رهبری، خلاف صالح امام (ره) اذان دارند.

وی چهارمین هویت انقلاب اسلامی را استکبار ستیزی  و دفاع از محرومان عالم دانست و اظهارداشت: انقلاب اسلامی با استکبار جور در نمی‌آید پس اگر به انقلاب اسلامی پا فشاری می‌کنیم باید با استکبار بجنگیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان جنگ افروزی را از ویژگی‌های استکبار برشمرد و افزود:  استکبار و نظام سلطه به دنبال جنگ است یا خود جنگ می‌کند یا جنگ نیابتی به راه می‌اندازد.

وی عنوان کرد: منع ورود ایرانیان به آمریکا نشانه استمرار سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است و آمریکا سیاست‌های خصمانه علیه انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

آیت الله میرعمادی فقر آفرینی را خصلت دیگر استکبار دانست و بیان کرد: آمریکا به هر کجا قدم نهاده است به جز فقر، بد بختی و فلاکت چیزی در پی نداشته است.

وی نگرش تبعیض آمیز و فساد در کشورها را ویژگی سوم استکبار برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی با نظام سلطه در ستیز است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه شناسنامه انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار است تصریح کرد: دشمنان به دنبال تغییر هویت انقلاب اسلامی هستند و آمریکا بسیار تلاش می‌کند تا هویت انقلاب را تغییر دهد به طوری که حتی در مذاکره  های هسته ای نیز به دنبال تغییر هویت انقلاب اسلامی بود.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بارها تداوم انقلاب اسلامی را در وحدت کلمه دانسته‌اند بنابراین باید عوامل تفرقه را کنار بزنیم و در استان لرستان نیز باید عوامل تفرقه کنار برود و وحدت کلمه وجود داشته باشد.

آیت الله میرعمادی مسئله پیشرفت و آرمان‌گرایی را هویت دیگر انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: همه ما باید برای پیشرفت‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه پیشرفت در سایه خودباوری و تکیه بر  ظرفیت های داخلی مسیر می‌شود، افزود: پیشرفت به فکر، اندیشه، علم و خرد ورزی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: امسال در بودجه 96 یک ردیف خاص تحت عنوان ارتقاء شاخص‌های توسعه استان‌ها تعریف شد که چند استان در این ردیف بودجه‌ای قرار گرفتند و به عبارتی این ردیف غیر از ردیف توازن و ماده 180 است.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا بودجه بیشتری برای استان دریافت کنیم،به نقل از تسنیم بیان کرد: اختصاص این ردیف بودجه  برای استان اثر بخش است و در این زمینه باید تلاش انجام شود تا استان نیز در این ردیف قرار گیرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.