وحشت صهیونیست ها از انهدام ناو جنگی سعودی در یمن

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از حمله موشکی نیروهای یمنی به ناو جنگی عربستان در سواحل یمن ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه یدیعوت آحارونوت، این روزنامه با رد ادعای عربستان مبنی حمله چند قایق بمب گذاری شده به ناوجنگی سعودی نوشته است: شواهد حاکی از آن است که این ناوجنگی با یک موشک زمین به دریا هدف قرار گرفته است.

این روزنامه صهیونیستی با ابراز نگرانی از کنترل نیروهای یمنی بر مناطق ساحلی دریای سرخ به ویژه تنگه باب المندب، حضور نیروهای یمنی را در این منطقه برای کشتی ها صهیونیستی خطرناک عنوان کرد.

شرف لقمان سخنگوی ارتش یمن روز سه شنبه درباره اقدام نیروهای یمنی در منهدم کردن یک ناو جنگی عربستان در دریای سرخ گفت: عربستان هشدارهای ما را جدی نگرفت.

نیروی دریایی و کمیته های مردمی یمن روز دوشنبه یک ناو جنگی ائتلاف عربستان علیه یمن را در سواحل غربی این کشور منهدم کردند که بنابر گزارش شماری از نیروهای سعودی کشته و یا زخمی شدند.

نیروی موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن در اکتبر سال گذشته میلادی (مهر/ آبان) نیز یک ناو جنگی ائتلاف عربی را منهدم کرده بودند.

عربستان سعودی که از 22 ماه گذشته با تشکیل ائتلافی از کشورهای حوزه خلیج فارس به جز عمان، حمله ای همه جانبه را علیه یمن آغاز کرده است، تاکنون نه تنها به هیچ یک از اهداف از پیش تعیین شده خود نرسیده، بلکه متحمل خسارت های جانی، مالی و تسلیحاتی زیادی شده و همچنان اصرار دارد به این جنگ ادامه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار