محسنی‌بندپی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

اجرای طرح‌محب برای خانواده‌های سوگوار حادثه‌پلاسکو

رئیس سازمان‌ بهزیستی‌ کشور گفت: اجرای طرح‌محب در قالب حمایت‌های‌اجتماعی برای خانواده‌های داغ‌دیده حادثه‌پلاسکو انجام می‌شود.

اجرای طرح محب برای خانواده‌های سوگوار حادثه پلاسکوانوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: حادثه تلخی که در ساختمان پلاسکو به وقوع پیوست، نشان‌دهنده فداکاری آتش‌نشانان برای حفظ جان و مال مردم بوده است.

وی افزود: در این راستا یکی از وظایف سازمان بهزیستی برای خانواده‌های عزادار حادثه و همکاران این شهدا که دچار اضطراب و شرایط خاصی بوده‌اند، استفاده از تیم روانشناسی ورزیده و کارآزموده به منظور بازتوانی روحیه آنان است.

محسنی‌بندپی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس طرح محب که هدف از تشکیل آن مداخلات و حمایت‌های اجتماعی در زمان بروز حادثه و بلایا است که سعی می‌کند با بکارگیری تیمی از کارشناسان متخصص به افراد آسیب‌دیده پس از حادثه مشاوره ارایه دهد و آنان را از شرایط سخت روحی تا حدی خارج کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان تأکید کرد: این سازمان آمادگی دارد که در راستای حمایت از خانواده‌های داغدار حادثه پلاسکو و براساس وظایف خود از هر کمکی به لحاظ قانونی در صورتی که در توان و ظرفیت علمی و کارشناسی سازمان بهزیستی باشد به این خانواده‌ها خدمت رسانی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارمندان
۱۰:۵۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
به نظر ما کارمندان مشکلات سازمان تحت نظرتان را رفع کنید بهتر است .
آخرین اخبار