مشهد؛

آغاز تحویل بلیت های جشنواره فیلم فجر مشهد

رییس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از تحویل بلیت های جشنواره فیلم فجر مشهد از امروز چهارشنبه 13 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حجت طباطبایی با بیان اینکه نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر در سه سینمای هویزه، اصغرزاده و آفریقا انجام می شود، گفت: 24 فیلم برای نمایش در مشهد در نظر گرفته شده که نمایش این فیلم ها از 14 تا 21 بهمن ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه زمان تحویل بلیت های جشنواره فیلم فجر از ساعت 14 آغاز و تا ساعت 21 همان روز ادامه دارد، افزود: کسانی که از ساعت22 دوشنبه 11 بهمن ماه تا سه شنبه شب اقدام به خرید بلیت کرده اند برای دریافت بلیت می بایست از ساعت ١١ تا ١٣ پنج شنبه مراجعه کنند.

رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در دست داشتن کارت ملی و کپی آن برای تحویل بلیت جشنواره فیلم فجر الزامی است.

طباطبایی گفت: بلیت ها فقط به صاحب کد ملی با در اختیار داشتن اصل و کپی کارت ملی تحویل خواهد شد.

رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت رسمی جشنواره فیلم فجر مشهد به نشانی http://khrz-cinema.ir/ مراجعه کرده و با عضویت در کانال تلگرامی چهاردهمین جشنواره فیلم فجر مشهد به آدرس @filmfajrmashhad در جریان آخرین اخبار قرار بگیرند.

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.