ماجرای ضرب و شتم یک معلم توسط اولیای یک دانش‌آموز

مادر یک دانش‌آموز که برای بررسی مسائل انضباطی فرزندش به مدرسه دعوت شده بود، اقدام به ضرب و شتم معلم مدرسه کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  چند روز پیش در فضای مجازی مطالبی منتشر شد مبنی بر اینکه یک معلم خانم در شهرستان شوش مورد ضرب و شتم شدید مادر یک دانش‌آموز قرار گرفته و این حادثه منجر به سقط جنین و شکستگی پای معلم شده است. در ادامه این مطالب، عنوان شده بود که معلمان این مدرسه در اعتراض به همین موضوع سر کلاس نمی‌روند و مدرسه تعطیل است.
 
این مطلب به سرعت در شبکه‌ها و کانال‌های خبری دست به دست می‌شد. مطلبی که هیچ مستندانی هم برای آن ارائه نشده بود اما نقدهای متفاوت از آن می‌شد؛ برخی می‌گفتند «معلمان امنیت ندارند» و «برخی هم این ماجرا را در مقابل تنبیه‌بدنی دانش‌آموزان قرار داده بودند».  
 
اما اصل ماجرا به روایت آموزش و پرورش خوزستان

 
آموزش و پرورش خوزستان طی اطلاعیه‌ای در مورد مطلب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از معلمان آموزشگاه هاجر روستای سید عباس بخش شاوور شهرستان شوش، اعلام کرد: «اصل موضوع ضرب و شتم همکار فرهنگی صحت دارد و این امر به دنبال دعوت از اولیای دانش‌آموز به مدرسه برای بررسی مسائل انضباطی صورت گرفته که به دنبال آن مادر دانش‌آموز اقدام به درگیری و ضرب و شتم معلم مدرسه نموده است.
 
در پی این حادثه، رئیس آموزش و پرورش منطقه و واحدهای مسئول بلافاصله با حضور در آموزشگاه پیگیر موضوع می‌شوند و پرونده قضایی در جهت شکایت از مادر دانش‌آموز در مراجع ذی صلاح تشکیل می‌شود».
 
 در این اطلاعیه تأکید شده است: «اخبار منتشر شده در فضای مجازی، مبنی بر سقط جنین همکار فرهنگی، شکستن پای وی و تعطیلی آموزشگاه به هیچ عنوان صحت ندارد».
 
منبع:خبرگزاری فارس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار