کرمانشاه؛

خصوصیات انقلاب اسلامی در دنیا نظیر ندارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر محتوای انقلاب حفظ شود، انقلاب اسلامی ایران در برابر آسیب‌ها بیمه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت‌اله مصطفی علما گفت: امام خمینی(ره) با تکیه بر اسلام و با بی‌اعتنایی به غرب و شرق توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

وی با تاکید بر اینکه خصوصیات انقلاب اسلامی در دنیا نظیر ندارد، افزود: امام خمینی(ره) اسلام را بهترین و محکمترین پشتوانه انقلاب می‌دانست و با تکیه بر همین پشتوانه محکم نیز توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران، افزود: امام خمینی(ره) مبارزات انقلاب اسلامی ایران را از مساجد و حسینیه‌ها و بازار و ادارات آغاز کرد و با تکیه بر مردم محوری توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

آیت‌اله علما در ادامه با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از توپ و تانک و موشک ما سیلی نخورده‌اند، افزود: دشمنان از اسلام و محتوای اسلام سیلی خورده اند، لذا باید مراقب ضربه‌های آنها باشیم.

علما با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مقوله نفوذ در کشور اظهار کرد: دشمنان در تلاشند تا انقلاب را با کارها و رفتارهای نادرست و اختلاس ها و حقوق‌های نجومی و... بی‌محتوا جلوه دهند، این در حالیست که با حفظ ظاهر و باطن واقعی انقلاب می‌توان آن را از ضربه‌های دشمنان در امان نگه داشت.

وی افزود: امروز ایران اسلامی در سایه مدیریت و تدبیر مقام معظم رهبری توانسته در بین کشورهای منطقه نفوذ کند و به قضاوت دوستان و دشمنان، ولایت و مدیریت بهتر از این نظام امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار