سرخه;

اجرای بیش از۴۰ برنامه ورزشی در سرخه

بیش از ۴۰ برنامه ورزشی با مشارکت دستگاه های اجرایی شهرستان سرخه و بسیج مقاومت سپاه ناحیه در ایام الله دهه فجر در این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه ، علی محمد مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در جلسه معرفی برنامه های ورزش و جوانان در دهه فجر در شهرستان سرخه گفت : ورزش یکی از عوامل و راهکارهای اصلی واکسینه کردن کودکان،نوجوانان و جوانان در برابر آسیب های اجتماعی و معضلات اجتماعی خواهد بود.

وی با بیان اقدامات انجام شده در حوزه ورزش بانوان در شهرستان سرخه به احداث پارک بانوان در فروردین سال جاری اشاره و خاطر نشان کرد: فضای پارک بانوان محیطی آرام و ایمن برای بانوان شهرستان خواهد بود که با برنامه ریزی و روی کار آمدن هیئت های ورزشی می توان با برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات متعدد ویژه بانوان از این فضای ورزشی به صورت بهینه بهره برداری نمود.

فرماندار شهرستان سرخه ضمن حمایت از ورزش بانوان در سطح شهرستان اظهار داشت:با همکاری مسئولین امید می رود بخشی از نیاز ها و امکانات اولیه ورزش بانوان تامین خواهد شد.

مؤیدی زاده در ادامه افزود : یکی از مولفه هایی که امروزه می تواند تاثیر به سزایی در پیشرفت و ارتقاء ورزش بانوان در سطح شهرستان داشته باشد استفاده از ظرفیت بخش خصوصی خواهد بود که باید بیش از‌پیش مورد توجه قرار گیرد.

فوادیان شهردار سرخه نیز در این جلسه ضمن ابراز امیدواری جهت پیشرفت و ارتقاء ورزش شهرستان علی الخصوص در حوزه بانوان گفت:از تمامی ظرفیت ها و امکانات خود جهت انجام این‌مهم استفاده خواهیم‌کرد.

ادهم ریاست ورزش و جوانان شهرستان سرخه با بیان اینکه برنامه های ورزشی متعددی در دهه فجر در سرخه اجرا خواهد شد گفت: بیش از ۴۰ برنامه ورزشی با مشارکت دستگاههای اجرایی شهرستان سرخه و بسیج مقاومت سپاه ناحیه در ایام الله دهه فجر در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شور و نشاط اجتماعی و حضور مردم بویژه بانوان دربرنامه های ورزشی ایام الله دهه فجر بسیار مهم و تاثیر گزار خواهد بود گفت:پیاده روی کارکنان دولت،مسابقات دارت،کویرنوردی،کوهنوردی،مسابقات فوتبال دستی خانوادگی،جام فجر،مسابقات فوتسال روستائیان بخش مرکزی،مسابقات تنیس روی میز آزاد و مسابقات بدمینتون برای تمامی رده های سنی بخشی از برنامه های ورزشی در نظر گرفته شده در ایام الله دهه فجر در شهرستان سرخه خواهد بود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار