مهدیشهر؛

افتتاح طرح های مهدیشهر در ایام دهه فجر

برای بهره برداری از 41 طرح 185 هزار 233 میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهدیشهر؛  فرماندار شهرستان مهدی شهر در آئین افتتاح طرح های این شهرستان در فرهنگسرای نیستان، گفت: برای بهره برداری از این طرح ها 185 هزار 233 میلیون ریال هزینه شده است.

حسن ارگی خاطرنشان کرد: 13 طرح بزرگ مربوط به توزیع نیروی برق با اعتبار 9 هزارو 658 میلیون ریال، هفت طرح در بخش آبفای شهری با اعتبار 2 هزارو 750 میلیون ریال و چهار طرح مربوط به بخش جهاد کشاورزی با 9 هزارو 324 میلیون ریال از مهم ترین طرح های افتتاحی شهرستان مهدیشهر همزمان با دهه فجر 95 است.

وی یادآورشد: این تعداد طرح های افتتاحی شهرستان مهدیشهر در سال 95 با کمک 12 دستگاه اجرایی انجام شده است.

ارگی افزود: تعداد طرح های افتتاحی سال گذشته در ایام دهه فجر 33 طرح با اعتبار 64 هزار و 256‌ میلیون ریال بوده که در دهه فجر 95 تعداد هشت طرح به طرح های افتتاحی در مهدیشهر اضافه شده است.

در این جلسه محمد رضا خباز استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه، حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه و تعدادی از مسوولان شهرستان مهدیشهر حضور داشتند.

شهرستان مهدیشهر دارای 2 بخش مرکزی و شهمیرزاد حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد و در حدود 15 کیلومتری شمال شهر سمنان واقع شده، دارای پوشش گیاهی، نقاط کوهستانی، کشاورزی، دامداری و صنعت است و مهمترین و بزرگترین ایل عشایر استان سمنان متعلق به این شهرستان است.

انتهای پبام/ م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار