بجنورد؛

اعتبار نداشتن سینما کارت ها در جشنواره فیلم فجر

امسال سینما کارت ها در جشنواره فیلم فجر خراسان شمالی اعتبار ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابوالحسن حیدری رئیس ستاد اجرایی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی گفت: سینما کارت هایی که از سوی مدیریت سینما گلشن و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای افراد و گروه های مختلف صادر شده است در این جشنواره فاقد اعتبار است.

ابوالحسن حیدری افزود: علاقمندان می بایست از طریق خرید بلیط به تماشای فیلم های جشنواره بنشینند.

وی با بیان اینکه بلیت ها از طریق گیشه و به صورت حضوری در محل سینما گلشن به فروش می رسد، اظهار کرد: علاقمندان به هنر سینما می توانند و روز اکران هر فیلم برای خرید بلیط اقدام کنند.

حیدری در ادامه افزود: بلیط فروشی بخش استانی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر که از سا عت ٨ صبح پنج شنبه ٧ بهمن آغاز شده بود پس از سه نوبت تمدید در ساعت ١٠ شب سه شنبه ١٢ بهمن با موفقیت به پایان رسید.

وی اظهار کرد: از فردا و همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر علاقمندان به هنر سینما در استان می توانند با مراجعه به گیشه سینما گلشن بجنورد از صبح روز پنج شنبه ١٤ بهمن ماه بلیط های نمایش آن روز را تهیه و به تماشای آثار بنشینند.

لازم به ذکر است، سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی از ١٤ تا ٢١ بهمن ماه امسال با اکران ١٦ فیلم فاخر سینمایی کشور در سینما گلشن بجنورد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.