پدین از رئیس جمهور خواستار شد؛

اقدامات اساسی برای حل مشکل آلودگی‌هوا و گرد‌و‌غبار استان خوزستان انجام شود

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها گفت: از رئیس جمهور در خواست دارم که در راستای رفع معضل آلودگی‌هوا و گرد‌وغبار استان اقدامات اساسی انجام شود.

برای حل مشکل آلودگی‌هوا و گرد‌و‌غبار استان خوزستان اقدامات اساسی انجام شودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیف‌الله پدین نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به پدیده گردوغبار در این استان اظهار داشت: متأسفانه هفته گذشته مانند سال‌های گذشته شاهد پدیده بسیار نگرا‌ن کننده گردوغبار در خوزستان بودیم که این موضوع به شدت برای مردم این استان نگران‌کننده شده است.

وی با بیان اینکه ما مانند دیگر استان‌ها برف و باران نداریم، افزود: به گونه‌ای در استان خوزستان وزش گردوغبار را شاهدیم که آب و برق این استان نیز به دلیل این وزش قطع شد.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها با تأکید بر اینکه منشا گردوغبار در استان خوزستان به سال‌های خیلی دور مربوط می‌شود، گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته هیچ‌گونه حرکت مثبتی از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دیگر مسئولان مرتبط با این امر صورت نگرفته و این موضوع باعث نگرانی شهروندان استان خوزستان شده است.

پدین با تأکید بر اینکه موضوع گردوغبار هر روز بیش از روز گذشته مردم این استان را اذیت می‌کند، گفت:‌ به دلیل شدت وزش گردوغبار پروازهای زیادی کنسل شده که این موضوع باعث می‌شود بسیاری از شهروندان نتوانند به کارهای خود رسیدگی کنند.

وی افزود: از تمام مسئولان به خصوص رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون رئیس جمهور در خواست دارم که هرچه سریعتر برای حل مشکل جدی گرد‌و‌غبار در استان خوزستان فکری کنند.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها گفت: استان خوزستان قلب تپنده اقتصاد ایران است، به همین دلیل درخواست دارم که در راستای بخش آلودگی این استان گام اساسی برداشته شود. 

پدین تأکید کرد:‌ از رئیس جمهور درخواست دارم که هرچه سریعتر اقدامات اساسی برای معضل آلودگی و گرد‌و‌غبار این استان انجام دهد، چراکه گرد‌و‌غبار به شدت مردم استان را اذیت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار