انقلاب اسلامی مولود اندیشه قرآنی حضرت امام خمینی (ره) است

امام خمینی (ره) بر اساس اندیشه قرآنی و اندیشه ناب اهل بیت هدایت مردم ایران را به عهده گرفتند.

محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص تجدید میثاق با امام راحل گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های قرآنی رهبرکبیر امام خمینی (ره) در حرم امام داشتیم.

وی ادامه داد: بدون شک خود انقلاب اسلامی مولود اندیشه قرآنی حضرت امام بوده است و ایشان بر اساس اندیشه قرآنی و اندیشه ناب اهل بیت هدایت مردم ایران را به عهده گرفتند و منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد و از طرفی انقلاب اسلامی سر منشأ تحولات قرآنی در جامعه ایران شد.

مدیرشبکه قرآن بیان کرد: تحولات قرآنی بسیاری به صورت اساسی در نظام جمهوری اسلامی رخ داده است، هر ساله در سالگرد 22 بهمن شاهدافتتاح شبکه قرآنی درسراسر کشوربودیم  حتی فعالیت مهم قرانی در ایام دهه فجرانجام می شود. فعالیت‌های قرآنی جز دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.


وی افزود: شبکه قرآن و معارف قصد دارد در دهه فجر در برنامه‌های مختلف به نقش تعیین کننده انقلاب اسلامی در اندیشه قرآنی بپردازد.

وی در خصوص تجدید میثاق مردم با امام خمینی (ره) عنوان کرد: تجدید میثاق با امام خمینی (ره) تجدید میثاق با رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای هم است چراکه ایشان بالاترین عنصر قرآنی در عصر حاضر حساب می‌شوند و همان هدفی که امام (ره) بر اساس اندیشه قرآنی داشتند رهبری ادامه می‌دهند ایشان بالغ از 20 مطالبه اساسی از مسئولین فرهنگی در حوزه قرآن دارند بدون شک این تجدید پیمان به گونه‌ای برای مسئولان و مردم انرژی ایجاد می‌کنند تا بتوانند مطالبات را در حوزه‌های مختلف انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار