قم؛

مانور امداد و نجات زلزله +تصاویر

مانور امداد و نجات زلزله با مشارکت استان های البرز،گیلان،مازندران تهران و مرکزی در بخش مرکزی قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مانور امداد و نجات جمعیت هلال احمر صبح امروز، با اعلام ساعت صفر زلزله از سوی مدیریت بحران استان آغاز شد.

مانور امداد و نجات زلزله با مشارکت استان های البرز،گیلان،مازندران تهران و مرکزی به همت معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر و تیم های منطقه ای بهداشت و درمان اضطراری استان های معین به مناسبت دهه فجر در استان قم برگزار شد.

مانور امداد و نجات زلزله با مشارکت 5 استان کشور+تصاویر

استاندار قم و دیگر مدیران و مسؤلان ارشد استانی از از این مانور بازدید کردند برگزاری نشست بحران برای هماهنگی دستگاه در شرایط اضطراری از دیگر برنامه های این مانور بود.

در این مانور کارگروه های امداد و نجات قم، در قالب 25 دستگاه اجرایی به شهر قنوات اعزام و مانور امداد و نجات زلزله را برگزار کردند.

مانور امداد و نجات زلزله با مشارکت 5 استان کشور+تصاویر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: این مانور با حضور تیم های بهداشت و درمان اضطراری استان های البرز، تهران، گیلان، مازندران، قزوین و قم در بخش مرکزی قم اجرا شد که در آن تیم های عملیاتی در شهر قنوات و روستاهای مبارک آباد، جنت آباد، سراجه، لنگرود و قمرود مستقر و به ارائه خدمات درمانی به روستاییان پرداختند.


مانور امداد و نجات زلزله با مشارکت 5 استان کشور+تصاویر
گلفشان افزود: این خدمات شامل بهداشت محیط، بهداشت مادر و کودک، بهداشت تغذیه، بهداشت روان، پرستاری و پزشکی، ویزیت رایگان بیماران و ارائه خدمات دارویی رایگان به روستائیان بود که با حضور 270 نفر پرسنل، پزشک، پرستار، داوطلب، امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر به اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: آماده سازی و نصب چادر و مانور امدادی زلزله نیز در شهر قنوات به اجرا درامد.

مانور امداد و نجات زلزله با مشارکت 5 استان کشور+تصاویر
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: برنامه اختتامیه این طرح نیز در نماز جمعه شهر قنوات با ارائه گزارش مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در پیش از خطبه های نماز جمعه صورت گرفت.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار