خانه ای از جنس مطبوعات +تصاویر

در این خبر سعی داریم تا شما را از اسرار خانه ای از جنس کاغذ آگاه کنیم.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خانه کاغذی یک خانه یک طبقه قرمز رنگ است که  در ایالت ماساچوست آمریکا واقع شده که در نگاه اول  شبیه یک کلبه‌ی چوبی به نظر می‌ آید اما درحقیقت از کاغذ ساخته شده است.

"خانه کاغذی "برگرفته از خلاقیت منحصربه فردی می باشد که با امکانات فراوان تبدیل به موزه ای شده است که می تواند برا ی نسل های  آینده می تواند به عنوان یک مکان شگفت انگیز باشد. تاریخچه ساخت این خانه‌ی به سال 1922  برمی گردد ، در آن زمان یک مهندس مکانیک بانام  «Elis Stenman»،شروع به ساختن یک خانه‌ی کوچک تابستانی کرد که در ابتدااین  خانه همانند دیگر خانه ها ساخته می شد اما در ادامه راه این مهندس با خلاقیت خود سعی کرد تا دیوارهای این خانه را از لایه‌های کاغذهای روزنامه‌های قدیمی درست کند.

برای ساخت این دیوارها چندین لایه کاغذ روزنامه را با چسب به هم چسبانده‌اند تا این که ضخامت آن‌ها 2/5 سانتی‌متر برسد؛ سپس روی آن را با لایه‌ای از لاک الکل مرغوب پوشانده‌اند. جالب است بدانید تمام وسایل این خانه حتی پرده های آن نیز از کاعذ ساخته شده است. امروزه با گذشت حدود 90 سال از ساخت این خانه لایه های بالایی دیوار ها کنده شده و روزنامه های آن تازه نمایان شده اند.

این مهندس جوان این ساخت خانه کاغذی جالب را در عرض 2 سال به پایان رساند.
 
گفتنی است؛ در ساخت این خانه و اسباب و وسایل آن چیزی حدود 100 هزار کاغذ و روزنامه به کار رفته است.


















انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.