طی عملیات مشترک پلیس لرستان و تهران بزرگ

کلاهبردار حرفه ای میلیاردی دستگیر شد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای میلیاردی تحت تعقیب با 157 شاکی طی عملیات مشترک پلیس لرستان و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار محمد قنبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای میلیاردی تحت تعقیب گفت: بعد از دریافت خبر مخفی شدن این کلاهبردار حرفه‌ای در منطقه‌ای در اطراف تهران بزرگ بلافاصله موضوع مورد رسیدگی اکیپی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی لرستان با هماهنگی مقام قضائی قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای نتیجه یک عملیات مشترک با پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بود، گفت: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات گسترده پلیسی و اطلاعاتی در عملیاتی مشترک با پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موفق به شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای سابقه‌دار شدند.

وی با بیان اینکه متهم 157 شاکی دارد، اضافه کرد: فرد خاطی به اتهام کلاهبرداری، معاونت در بزه اخذ وجوه کلان، صدور چک بلامحل از مردم و حیف و میل اموال شکات بیش از 8 سال متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بوده است.

این مسوؤل افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد متهم با ترفند‌های متقلبانه و جلب اعتماد مردم با اخذ وجه نقد از شهروندان  در قبال تحویل خودرو ارزان قیمت به آنان اقدام به کلاهبرداری کرده است.

قنبری با اعلام اینکه متهم دستگیری شده اقدام به کلاهبرداری مبلغی معادل شش میلیارد و 950 میلیون ریال کرده است، گفت: کلاهبردار مذکور جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.