اردبیل؛

صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی در 350 مدرسه استان اردبیل

صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در 350 مدرسه در استان اردبیل برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به برکت 2 هزار و 300 شهید انقلابی به دست آمد و ما این پیروزی شیرین و تاریخی را مدیون این شهدای انقلاب اسلامی هستیم.

حجت الاسلام نجات فیاضی در صبحگاه مشترک آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل در دبیرستان دخترانه فرهنگ اظهارداشت: اگر ما انقلاب کردیم به خاطره این بود که به پای خود به ایستیم، انقلاب کردیم تا به توسعه و پیشرفت دست بیابیم و امروز می بینید که به آن چه که می خواستیم به یاری خداوندمتعال رسیدیم.

وی پیروزی شکوهمند این انقلاب تاریخی جمهوری اسلامی ایران را زمینه ظهور منجی عالم بشیریت حضرت مهدی (عج) دانست و افزود: اگر امروز شاهد توطئه های آمریکا بر علیه کشورمان هستیم بخاطر این است که دیگر آمریکا نمی تواند بر علیه کشورمان جنگی انجام دهد.

حجت الاسلام فیاضی از شجاعت ها و دلاورمردی های شهدای مدافع حرم نیز یاد کرد و افزود: یکی از این شهدا، شهید مدافع حرم شهید علی آقایی است که پس از 6 ماه عروسی خود به دل جنگ علیه تکفیری ها و دفاع از حریم ولایت و اسلام زد و به درجه شهادت نائل آمد.

وی از دانش آموزان خواست تا یاد و خاطره شهدا را همیشه در زندگی خود و مدارس زنده نگه دارند و هیچوقت فراموش نکنند که اگر شهدا نبودند هم اکنون کشورمان پیروز نمی شد و ما الان جزو کشورهای برتر و توسعه یافته دنیا نبودیم.

وی از دانش آموزان خواست تا از فرهنگ و سیره ائمه معصومین (ع) الگو برداری کنند نه از فرهنگ های غلط و انحرافی غرب و تلاش کنند تا فرهنگ های غلط غرب از شبکه های اجتماعی و جامعه اسلامی ما بیرون رانده شده و ازبین ببرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.