رضا رویگری به چه بیماری مبتلاست؟

بازیگر سینما و تلویزیون بعد از عارضه سکته مغزی روزهای نقاهت را پشت سر میگذارد.

تا بهبودی کامل جلوی هیچ دوربینی نمی‌رومبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از چهره‌های هنری که بسیار درگیر شایعات بوده، رضا رویگری است که تا به امروز اخبار ضد و نقیضی از بیماری وی منتشر شده است.

رضا رویگری بازیگر سینما،‌ تلویزیون و خواننده قطعه «ایران ایران» از این دایره مستثنی نیست و با شروع بیماری و عارضه سکته مغزی،‌ به کرات خبر فوت و یا بستری شدن خودش را شنیده و یا خوانده است.

خواننده آلبوم «کازابلانکا» بعد از عارضه سکته مغزی، روزهای نقاهت را پشت سر می گذارد و پس از آن بارها برای ادامه روند بیماری به بیمارستان مراجعه کرد. 

بر این اساس رضا رویگری در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این خصوص روند بیماری خود گفت: با توجه به روند بیماری خدا را شکر این روزها حال و روز بهتری دارم.

رویگری درباره شروع دوباره خودش در سینما، تلویزیون و خوانندگی خود، اظهار داشت: پیشنهادهای بسیاری دارم اما صبر میکنم. تا زمانی که بهبودی کاملم را بدست نیارم جلوی دوربین نمی روم.

وی پیرامون شروع بیماری خود عنوان کرد: بعد از کنسرتی که با گروه «آریژ» در کشور لبنان داشتم ، به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان ایران بستری شدم و بعد از جراحی به دلیل لخته شدن خون،‌ سکته مغزی کردم و دوباره برای مشکلات ریوی به بیمارستان مراجعه کردم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام ازاینکه دوباره سلامتیتون روبدست اوردیدخیلی خوشحالم وآرروی سلامتی برای شما دارم درهمه مراحل موفق مودید و پایدارباشیدچه ازنظرصداچه ازنظرسریال وفیلم خوش درخشیدیدبرای همه مردم ایران عزیزهستیدوعزیز خواهیدبود برای ماهم دعا کنید.ان شاءالله باقدرت وخلاقیت واستوارهمیشگی برگردیدتاکارهای نیمه تمام رامحکم ترازقبل به انمام برسانید
Iran (Islamic Republic of)
نگار عابدی
۱۷:۴۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
من برایتان شب و روز دعا میکنم
شما بازیگر فوق العاده ای هستید من برایتان دعا میکنم تا سلامتی خود را بدست اورید و دوباره به سینما و تلوزیون برگردید و همه ی نقش های شما عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۲:۲۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
شما بسیار بازیگر خوبی و عالی هستین و باید سریع به سینما و به تلوزیون برگردید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
امیدوارم هرا چه زودتر سلامتی خود را بدست آورند
در ضمن نقش ایشان در سریال معراجی ها واقعا درخشان است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
انشالله که خوب خوب بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
دلمون تنگه برای دوباره دیدنه شماانشالله باقدرت برگردید
Iran (Islamic Republic of)
گیتا
۲۳:۳۰ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
الهم اشف کل مریض
Iran (Islamic Republic of)
پرویزخسروی نژاد
۲۱:۵۲ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
جناب عمو رضا رویگری عزیز امروز97/12/29ازشما التماسی دارم ای مرد شما نه فقط به خانواده بزرگ خودتون بلکه به تمام ما ایرانیان تعلق دارید با دل قرص ومسمم این بیماری شکست بديد وعرصه سینما تلویزیون برگرديد میچشم به راه شما هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۶
خداوند تمام مریضارو شفا بده الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
خداشفاش بده ولی اخیرأ حضور درخندوانه صحبتهای وی وحرکاتش دوراز انتظار بود!
آخرین اخبار