زمان پذیرش کنکور سراسری سال 96 دانشگاه‌ها اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: پذیرش داوطلبان کنکور سراسری سال 96 از روز سه‌شنبه 19 بهمن ماه آغاز می‌شود.

زمان پذیرش کنکور سراسری سال 96 دانشگاه‌ها اعلام شدتوکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به زمان پذیرش داوطلبان مقطع کارشناسی اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانبندی شده آزمون سراسری سال 96 به منظور پذیرش دانشجویان در دوره‌های روزانه، شبانه، پیام نور، غیر انتفاعی، پردیس‌های خود گردان و موسسات غیر انتفاعی و رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد در تیر ماه سال 96 برگزار می‌شود و با توجه به برنامه زمانی اعلام شده پذیرش داوطلبان از روز سه‌شنبه 19 بهمن 95 از طریق سایت سازمان سنجش کشور آغاز و تا ساعت 24 پنج شنبه 28 بهمن ماه 95 پایان می‌پذیرد.

وی بیان کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام به همراه اطلاعیه سازمان سنجش کشور همزمان با آغاز ثبت نام بر روی سایتی قرار می‌گیرد و داوطلبان ضرورت دارد در زمان های تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنما و در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: داوطلبان ضرورت دارد برای ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش کارت‌های خرید به مبلغ 20 هزار تومانی را دریافت کنند که بر اساس ضوابط داو‌طلبانی که غیر از گروه آموزشی ریاضی، تجربی و انسانی تمایل دارند در گروه‌های هنر و زبان شرکت کنند باید کارت جداگانه‌ای به میزان 20 هزار تومان از طریق سایت سازمان سنجش خریداری کنند.

وی عنوان کرد: بر اساس ضوابط داو‌طلبانی که تمایل دارند در گروه های پیام نور و موسسات غیر انتفاعی شرکت کنند باید کارتی به مبلغ 10 هزار تومان از طریق سایت سازمان سنجش خریداری کنند.

توکلی تاکید کرد: بدیعی است داوطلبان می‌توانند پر‌ینت کارت شرکت در آزمون سراسری سال 96 را از روز 12 لغایت 14 تیر ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت پر‌ینت کارت خود اقدام کنند.

وی گفت: آزمون سراسری سال 96 در روزهای 15 و 16 تیر ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سراسری ، داوطلبان ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
سلام ببخشید با25هزار منطقه 3ریاضی دانشگاه ایلام قبول میشم اگ میشه جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۱۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
سلام و خسته نباشید .
می خواستم ببینم قوانین جدید برای ایثارگران در کنکور 96 اجرایی میشود ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
سلام‌.لطفا در مورد سومین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در حالیکه تمام رشته نتایجشان اعلام شده اما علوم پزشکی بعد از گذشت سه ماه نتایج اون هنوز اعلام نشده لطفا اگر امکانش هست پیگیری نمایید که چرا سنجش نتایج رو اعلام نمیکنه؟
در ضمن در قانون استخدام مهلت اعلام نتایج ۴۵ روز کاری میباشد.با تشکر
Germany
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
بدیهی استاد