کرمانشاه؛

یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر

یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جشنواره دولت یازدهم را دولتی مسئول، فروتن و آگاه به مشکلات و امور مردم دانست.

جمشید تقی زاده گفت: این دولت درد مردم را می‌داند، با افراد جامعه در ارتباط است و بر استفاده از خرد جمعی تاکید دارد.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: شخص رئیس جمهور که امور دولت را در دست دارد نیز فردی با صداقت و عدالت، آینده‌نگر، دلسوز، با درایت، آگاه به مسائل سیاسی و آشنا به امور مردم است.

تقی‌زاده سپس به دی ماه پر از حادثه امسال اشاره کرد که مهمترین حوادث آن رحلت یار دیرین امام(ره) و انقلاب و همچنین شهادت تعدادی از آتشنشاشان در حادثه پلاسکو بود.

وی ابراز امیدواری کرد، بهمن ماه و جشن‌های دهه فجر روزهای بهتری را برای مردم رقم بزند، جشن‌هایی که یادآور خاطرات فراموش نشدنی استقبال با شکوه مردم از حضرت امام خمینی (ره) است، مردی که یک تنه و با حمایت مردمی که دستشان خالی بود، ابهت استکبار را شکست.

در ادامه داوود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز از ثبت‌نام 2165 نفر از گروه‌های کارگری و واحدهای برتر در جشنواره امتنان استان خبر داد که از نظر تعداد ثبت نام بین استان‌های کشور، پس از اصفهان جایگاه دوم را کسب کردیم.

وی ادامه داد: در نهایت با بررسی‌هایی که صورت گرفت سه نفر نماینده کارگری، سه واحد تولیدی برتر و سه گروه کارگری به عنوان افراد برتر شناخته شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد کارآفرینان شرکت کننده در جشنواره امتنان در کل کشور را نیز 18 هزار و 441 نفر دانست که سهم استان کرمانشاه از این تعداد 7126 نفر بوده است.

به گفته این مسئول، 231 طرح کارآفرینی از فیلترها عبور کردند و 39 طرح به مرحله بازدید رسیدند که در نهایت 9 طرح کارآفرینی به عنوان طرح برتر شناخته شدند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار