صدیقی:برای ارتقا رتبه تیم های دانشجویی امکانات بیشتری ایجاد خواهیم کرد

معاون دانشجویی وزیر علوم گفت:برای ارتقا رتبه دانشجویان در مسابقات جهانی و یونیورسیاد و کسب مدال های بیشتر امکانات بیشتری برای آنها ایجاد می کنیم.

 مجتبی صدیقی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حاشیه تجلیل از دانشجویان ورزشکار اظهار کرد:با توجه به اینکه دانشجویان مدال آور کشورمان در مسابقات جهانی دانشجویی رتبه نهم را برای کشور کسب کردند امیدوارم که این رتبه هر سال بهتر شود و بتوانند مدال های بیشتری برای کشور به ارمغان بیاورند.
 
وی افزود:برنامه هایی که وزارت علوم در خصوص تمهیدات و ارتقا دانشجویان در نظر گرفته است شامل؛توسعه ورزش دانشجویی ،نوع آموزش رشته های ورزشی و شناسایی ورزشکاران دانشجو در مقاطع مختلف است همچنین برنامه هایی که برای مدال آوران در نظر گرفته می شود ادامه تحصیل و تقویت امکانات ورزشی در دانشگاه ها و ساختار بیشتر ضمن ایجاد پژوهشگاه های ورزش دانشجویی و ایجاد تسهیلات پس از فارغ تحصیلی برای آنها است.
 
صدیقی در ادامه خاطر نشان کرد: برای این دانشجویان حقوق ماهیانه 650 هزار تومان در نظر گرفته شده است و برای این مدال آوران امکانات زیستی و خوابگاهی و امکانات ورزشی در نظر گرفته ایم. در حوزه ورزش دانشجویی نیز سیر صعودی خوبی را از سوی ستاد امور دانشجویان پیش بینی می کنیم.   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار